دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

جمعه دوازدهم شهریور ماه رأس ساعت 17:15 جدال حساس و جذاب آلومینیوم اراک و خیبر خرم آباد در استادیوم امام خمینی اراک ازهفته پنجم لیگ دسته اول باشگاههای کشور برگزار خواهد شد.  

 به گزارش افلاک ورزشی ،در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران دو تیم خیبر خرم آباد والومینوم اراک در جدالی حساس ونفسگیر به مصاف هم می روند.

شاگردان مهابادی سرمت از پیروزی هفته گذشته در برابر مس رفسنجان وخیبر مغموم از شکست تلخ در برابر اکسین البرز به مصاف هم می روند .

خیبر با مربیگری علی نیکبخت که در این فصل با توجه به نبود بازیکنان تاثیر گذار خود سخت درمغیقه است امیدوار است با استفاده از بازیکنان جوان وآتیه دار در دیدارهای پیش رو جبران مافات کنند.

در چهاردیدار گذشته با توجه به آمار وارقام بی گمان بهترین بازیکنان  خیبر حسین بهاروند،فرشاد امامی  ومهدی عبدی بوده که جور دیگر بازیکنان را به خوبی کشیده اند واز بازیکنانی همچون ،یاسر درویشی ،مسعود ستاری ،مصطفی علی خانی ،امیر منصوریان و شهاب دارایی انتظار بیشتری می رود .

در این میان حسین بهاروند به عنوان کاپیتان خیبر در چهار دیدار گذشته بسیار موثر بازی کرده وبا دوندگی بی امان ،قدرت پاسواری وحفظ توپ توانسته به خوبی راهبر وفرمانده خوبی برای خیبر وعلی نیکبخت باشد .البته چند تماشاگر نما که به وسیله برخی ها تحریک می شوند با ناملایمتی ها و فحاشی در دیدارهای گذشته سعی در تعضیف روحیه این بازیکن خوش اخلاق شوند که امیدواریم در دیدارهای آتی کانون هواداران لرستان با شناسایی این تماشاگر نماها از بی حرمتی به بازیکنان شایسته وخوب خیبر جلوگیری کنند .

 طی دو سال گذشته جدال خیبر و آلومینیوم از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار بوده است. خيبر و آلومينيوم از دسته دوم تا ليگ يك همراه هم بوده‌اند و 6 بازي طي 2 سال اخير داشته‌اند كه 4 برد سهم اراكي‌ها و 2 برد سهم خيبر بوده است. در اين 6 بازي خيبر 4 مرتبه دروازه‌ي حريف را گشوده و 10 گل هم سهم آلومينيوم اراك بوده است.
بهترين برد آلومينيوم مهرماه 1393 در خرم‌آباد با نتيجه 3 بر صفر بوده و خيبر نيز يك بار در اراك با 2 گل علي صدرا ميزبان را 2-1 شكست داده است.

وضعیت دو تیم در جدول

آلویمنیوم اراک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با یک باخت، یک مساوی و دو پیروزی با هفت امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

خیبر خرم آباد: تیم فوتبال خیبر خرم آباد با دو تساوی و دو باخت و با دو امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

 

کادر فنی دو تیم

آلومینیوم اراک: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، داوود مهابادی است کسی که به خوبی تیمش را یک دست کرده است و با جذب چند مهره ی هجومی در هفته های گذشته، قصد دارد گل زدن های کم را جبران کند و بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

خیبر خرم آباد: سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد، علی نیکبخت است که در هفته های گذشته برای خرم آبادی ها فوق العاده عمل کرده است. بازی شاگردانش مقابل تیم های خوب لیگ یکی و کسب دو امتیاز در حالت بحرانی برای خرم آبادی ها می تواند کمی دوای درد نیکبخت در این تیم باشد.

نقاط ضعف و قوت دو تیم

فولاد یزد: نقطه ضعف تیم فوتبال آلومینیوم در خط میانی این تیم است. جایی که با جدایی جواد مولایی، کار بازی ساز در این تیم به سختی شکل می گیرد و نکته ی قابل توجه، نزدن گل توسط مهاجمان این تیم می باشد. گل های اراکی ها را در بازی های گذشته اکثر مهاجمان کناری و یا هافبک ها با شوت زنی به ثمر رسانده اند و از نقطه ی ضعف این تیم نیز می توان به عدم توانایی مهاجمانشان در گلزنی خبر داد.

اما الحق و الانصاف نباید از مهاجمان کناری این تیم به راحتی گذشت. بازیکنانی که بسیار سریع هستند و قدرت دریبلینگ فوق العاده دارند و می توانند هر دفاعی را آزار دهند.

خیبر خرم آباد:خیبری‌ها مثل همیشه با دوندگی بی‌امان و بازی درگیرانه در فکر کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه هستند.

 خیبر نیز هفته‌ی قبل در ورزشگاه تختی خرم‌آباد اگر چه 2-1 مغلوب اکسین کرج شد اما به هیچ وجه چهره تیم بازنده نداشت و می توانست پیروز از میدان خارج شود چرا که 2 بار تیره دروازه ناجی تیم خوش‌شانس استان البرز شد و یک توپ مشکوک به گل را هم تیم داوری به ضرر خیبر رد کرد.

با تمامی تفاسیر، بازیکنان خیبر در بازی های اخیر و به خصوص خارج از خانه نشان داده‌اند آسان تن به باخت نمی‌دهند و با تمام وجود در زمین مسابقه می‌جنگند. خیبر غیرقابل پیش‌بینی است، لذا اگر نتیجه‌ای عجیب در اراک رقم خورد، تعجب نکنید.

ترکیب احتمالی دو تیم

آلومینیوم اراک: میر رسول حسینی، نادر هوشیار، اکبربختیاری، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، حسین احمدلو، رضا سلیمانی، میلاد احمدی و حسین مددی

 

خیبر خرم آباد: روزبه سینکی-مسعود ستاری-ابراهیم فلاحی-محسن طرهانی-امیر منصوریان-فر شاد امامی-مهدی عبدی-یاسر درویشی-مصطفی علیخانی-حسین بهاروند-شهاب دارایی

کوبل داوری این دیدار برعهده ی اشکان خورشیدی-آرمان اسعدی-علی دودانگه-حسین زمانی می باشد و ناظر این دیدار نیز سعادت باغبان است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک خواهد شد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top