آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس دانشگاه لرستان گفت: برنامه جامع راهبردی بین‌الملل دانشگاه تهیه شود.

علی نظری نشست هفدهم اردیبهشت در شورای راهبردی بین‌الملل دانشگاه لرستان بر تهیه برنامه راهبردی بین‌الملل دانشگاه در همه بخش‌ها و تهیه و تدوین نظام مسائل دانشجویان اتباع این دانشگاه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه جذب تعداد دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان روند رو به رشدی داشته است، تصریح کرد: باید برنامه‌های مرتبط با اجرای کامل تفاهم‌نامه دانشکده‌های دانشگاه لرستان با دانشگاه‌های دیگر کشورها تقویت شود.

نظری از دانشکده‌ها خواست مجلات علمی خود را در تراز بین‌المللی قرار بدهند و خواستار این شد دانشکده‌ها به سوی تهیه و چاپ مقالات علمی مشترک با دانشگاه‌های سایر کشورها به ویژه دانشگاه‌های کشورهای اسلامی بروند.

رئیس دانشگاه لرستان از معاونت فرهنگی و اجتماعی خواست براساس تقویم منظم فرهنگی، با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برنامه‌های پیشنهادی خود را برای دانشجویان بین‌الملل را ارائه دهد.

‌حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این نشست گفت: باید برنامه‌های فرهنگی برای دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان‌ تقویت شود.

وی خواستار مدنظر قرار دادن بیش از پیش ‌اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رابطه با دانشجویان بین‌الملل‌ شد.

دکتر غلامحسین حسینی، مدیر گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان نیز در این جلسه گفت: ۸۹۱ درخواست از سوی دانشجویان غیرایرانی برای تحصیل در دانشگاه لرستان ثبت شده که یک آمار خوب است ولی باید تلاش کنیم به نقطه ایده‌آل برسیم.

وی افزود: در حال حاضر ۵۹۰ نفر دانشجوی غیرایرانی در ۵۲ رشته‌ تحصیلی دانشگاه لرستان مشغول به تحصیل هستند.

دکتر حسینی و دکتر نصری در این نشست، برخی مهم‌ترین مشکلات و مسائل دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان را بیان کردند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top