آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در جریان برگزاری مسابقات لیگ کشتی در خرم آباد  مسئولان برگزاری لیگ کشتی با بی اعتنایی به خبرنگاران لرستانی باز هم به این قشر زحمتکش بی حرمتی کردند .

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی  افلاک ورزشی ،مسابقات کشتی لیگ کشور طی دو روز در خرم آباد با قهرمانی تیم بیمه رازی به پایان رسید وخبرنگاران لرستانی با پوشش مناسب خود باز هم توانستند یک رویداد مهم ورزشی را به بهترین شکل ممکن پوشش داده ونشان دهند در ایران خبرنگاران لرستانی به خصوص ورزشی نویس ها بی نظیر بوده وخواهند بود . 

ولی متاسفانه در این مسابقات باز هم خبرنگاران نجیب وکم توقع خرم آبادی مورد بی مهری قرار گرفته ونبود اینترنت والبته بودن اینترنت ولی در دسترس برخی دوستان خاص ،بی حرمتی به اصحاب رسانه با قرار دادن فضای محدود  وفقط یک میز و دو صندلی در نظر گرفته شده بود و اکثر خبرنگاران باسابقه روی زمین رسالت خبری خود را انجام می‌دادند. این در حالی است که هئیت کشتی چند روز قبل از خبرنگاران و عکاسان خواسته بود مدارک خود را به هئیت تحویل دهند تا برای پوشش‌خبری مسابقات با مشکلی مواجه نشوند.  

البته خبرنگاران تهرانی ونور چشمی های فدراسیون وهیات کشتی با دراختیار داشتن فضای مناسب به خوبی برای خود در سالن جولان می دادند .

نبود سییستم خنک کننده در سالن وگرمای طاقت فرسای سالن نه تنها برای خبرنگاران بلکه کشتی گیران وتماشاگران خرم آبادی را آزار داد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top