آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و معاملات یکی از اولویت‌های ویژه در شرکت گاز استان لرستان بوده است.

کرم گودرزی هفدهم اردیبهشت با اعلام این خبر بیان کرد: این شرکت در راستای انجام رسالت کاری خود و در جهت خدمات رسانی مستمر به هم استانی‌ها و همچنین ایجاد زیر ساخت گازرسانی ۱۱۸ مورد پیمان را با مبلغ ۵،۸۶۵ میلیارد ریال از طرق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) با پیمانکاران مختلف منعقد کرده است.

گودرزی ادامه داد: شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و معاملات یکی از اولویت‌های ویژه در شرکت گاز استان لرستان بوده و به همین منظور برای اطلاع‌رسانی از طریق کانال‌های ارتباطی و ایجاد شرایط یکسان برای همه مناقصه‌گران، نسبت به برگزاری معاملات و مناقصات از طرق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه امور قراردادها و کمیسیون مناقصات مسئولیت کلیدی و بسیار مهم انتخاب تامین کنندگان و پیمانکاران را به عهده دارند، بر اصل شفافیت در معاملات و رعایت دقیق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه‌های ابلاغی تاکید کرد.

وی افزود: مناقصات مختلف در این شرکت از قبیل پیمان‌های اجرایی، مشاوره ،خدمات پشتیبانی، خرید کالا، تجهیزات اداری و اقلام مصرفی از طریق سامانه الکترونیک دولت (ستاد) انجام می‌شود و این سامانه بستری امن را جهت شفافیت در اطلاعات و رقابت سالم بین تمامی مناقصه گران فراهم کرده است.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top