دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

کلنگ اجرای ۲ پروژه ورزشی شامل یک سالن ورزشی در روستای خایان و یک زمین چمن مصنوعی در پادگان تیپ مهندسی شهرستان بروجرد به زمین زده شد.
 

به گزارش افلاک، وحید والی زاده مرادی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در این مراسم ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد:رتشی ها نشان دادند که ارتش فدای ملت یک شعار است که به عمل رسیده است و با واگذاری زمین ورزشی به شهرستان بروجرد نشان دادند که برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ، همراه و هم گام با مردم ، پاینظام ایستاده اند .

وی با بیان اینکه امیدواریم این کار الگوی بین دیستگاه دها ی دولتی ایجاد کند ادامه داد : توفیقی شد با کمک دکتر گودرزی نماینده مردم شهرستان بروجرد و اشترینان در مجلس شورای السلامی و بامساعدت سرتیپ ارتش علیرضا نقی زاده فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش و کارفرمایی ورزش و جوانان استان ، این کار، گروهی و موضوع ورزشی را شروع کردیم .

این مسئول یاد آور شد : کلنگ اجرای دو پروژه ورزشی شامل یک سالن ورزشی در روستای خایان و یک زمین چمن مصنوعی در پادگان تیپ مهندسی شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

والی زاده مرادی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی بروجرد ۵۷ سانتی متر است و ۵ سانتی نتر با سرانه استان لرستان فاصله دارد گفت:در شهرستان بروجرد ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع پروژه در دست ساخت هست که با اتمام این پروژه ها ۳ سانتی متر به سرانه ورزشی بروجرد اضافه خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: ما به ورزش شهرستان بروجرد خوش بین هستیم چرا که مسئولین این شهرستان نگاه ویژه به ورزش و جوانان دارند

اعظم عزیزی در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: زیربنای این طرح ها در مجموع یک هزار و ۴۵۰ متر مربع بوده و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسند.

وی بیان کرد: ۸۵ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این طرح های ورزشی نیاز است.

رئیس اداره ورزش وجوانان بروجرد اضافه کرد: احداث سالن ورزشی روستای خایان بروجرد با زیربنای ۴۰۰ مترمربع از محل اعتبار استانی نمایندگان شهرستان احداث خواهد شد که در سال جاری نیز ۳۰ میلیارد ریال برای آن تخصیص یافته است.

عزیزی با بیان اینکه ادامه داد: زمین فوتبال پادگان مهندسی ارتش نیز در مساحت یک هزار و ۵۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی احداث می شود که در سال جاری نیز ۱۵ میلیارد ریال برای آن تخصیص یافت.

وی تاکید کرد: این طرح های ورزشی با پیگیری های عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و از محل اعتبارات استانی نمایندگان احداث خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد با بیان اینکه تعداد کل ورزشکاران بیمه‌شده‌ شهرستان ۱۰ هزار نفر است، یادآور شد: این تعداد ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی ساماندهی شده‌اند، همچنین از ۴۷ هیات ورزشی در بروجرد، ۴۵ هیات فعال است.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top