دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

از هفته هفته بیست‌وهشتم  رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز  خیبر در در یک جدال سخت صدر وقعر جدولی در ورزشگاه پیر تختی خرم آباد میزبان دریا کاسپین بابل است.

به گزارش افلاک ورزشی ؛خیبر که هفته گذشته در یک جدال سخت و پر حاشیه که قداست فوتبال پاک با برخی حواشی دور از بازی جوانمردانه و فر پلی زیر سئوال رفت در کرج مغلوب سایپا تهران پر مدعا شده بود برای جبران مافات وصدرنشینی و نزدیک شدن به لیگ برتر در برابر دریایی بابل فانوس بدست می رود.

خیبر با اندیشه های رضا مهاجری که رکورد صد درصد پیروزی را تا این هفته در خانه کسب کرده برای تداوم پیروزی وفاصله گرفتن از مدعیان چاره ای جز پیروزی ندارد وبرای رسیدن به آن با حمایت هواداران پرشور خود برای آن لحظه شماری می کند ولی دریای کاسپین بابل با اندیشه های داود سید عباسی مربی جوان وسرشناس خود حریف سخت و خطرناک برای خیبر خواهد بود.  

برای خیبر مهره های کلیدی و تاثیر گذاری همچون مهدی کیانی ٬ ابرقوی نژاد٬قنبری وطاهرخانی در صورت داشتن شرایط ایده ال می توانند کار دریا را در خرم آباد سخت کرده وخیبر را به یک پیروزی شیرین دیگر خانگی امیدوار کنند.

۲ تیم در حالی در خرم‌آباد مقابل هم قرار می‌گیرند که خیبر خرم‌آباد از ۲۷ بازی خود توانست ۶۱ امتیاز کسب کند و دریای کاسپین بابل فقط ۲۲ امتیاز از این تعداد بازی کسب کرده است.

دریای کاسپین بابل برای فرار از سقوط به دسته‌های پایین‌تر راهی جز خلق شگفتی در خرم آباد ندارد به جز برد یا کسب امتیازی موثر اندیشه دیگری در سر ندارد.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود اودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top