آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

درهفته بیست ونهم لیگ دسته اول خیبر خرم آباد در شیراز در بازی فینال گونه با سه گل شکست خورد. 

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی،   خیبر خرم آباد وفجر سپاسی شیراز در حساس ترین بازی هفته وبازی شش امتیازی در بک بازی ضغیف وپر انتقاد با اشتباهات مرگبار خط، دفاعی وضعف در ساختار دفاعی در ادامه ناکامی ها در خارج خانه با سه گل به فجر سپاسی شیراز باخت تا رقابت برای صعود حساس تر از گذشته شود. 

متاسفانه باز هم ضعف مفرط خط دفاعی خیبر در خارج خانه است واین به ضعف کلی تیم در کوچینگ وبحث روانی ونشان از ضعف بازیکنان در خارج خانه با توجه به عدم حمایت یاردوازدهم (تماشاگران) است. 

سه گل خوردن در برابر فجر سپاسی نشان از عدم تمرکز، ضعف سیستم دفاعی ودور بودن کورش ملکی از آمادگی مطلوب در درون دروازه و عدم ارتباط خطوط، سه گانه و روز بد خط، هافبک به خصوص مهدی کیانی ومهرداد قنبری بود خیبر امیدوار به دو بازی خانگی وسه بازی خارج از خانه برای صعود است.

 سعید زارع در دقیقه ۳۵ مهدی شریفی در دقیقه ۴۵ و عرفان پور افراز در دقیقه ۸۱ گل‌های فجر سپاسی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

خیبر که از چند هفته قبل خود را از سایر مدعیان جدا کرده و در صدر جدول قرار گرفته بود با شکست امروز مقابل فجر سپاسی، نه تنها امیدهای شیرازی‌ها را به صعود به لیگ برتر بیشتر کرد که خودش هم حالا خطر را احساس می‌کند.

خیبر با این شکست با ۶۴ امتیاز همچنان صدرنشین است اما اختلاف امتیازی‌اش با چادر ملو به ۴ رسیده و با فجرسپاسی تنها ۶ امتیاز فاصله دارد.

فجرسپاسی: علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، آرام عباسی، میثم مرادی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، مهدی شریفی سرمربی: مهدی رجب زاده

خیبر: کوروش ملکی، امیرحسین عسکری، حسین ابرقویی نژاد، مهدی کیانی، حسن مرادی فرد(حسین شهابی)، سینا خادم پور، فرید امیری(سجاد دانایی)، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، حمیدرضا طاهرخانی، شهرام سالاری(سامان محرابی) سرمربی: رصا مهاجری

 هفته بیست و نهم لیگ دسته اول| پایان بازی  

 فجرسپاسی ۳ - خیبر خرم‌آباد ۰

گلزنان تیم میزبان: سعید زارع، مهدی شریفی و عرفان پور افراز

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top