دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

کامبک رویایی خیبر با تعویض های طلایی مهاجری دریا را غرق کرد

شاگردان رضا مهاجری یک مسابقه دیگر را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند تا رفته رفته رویای صعود این تیم به لیگ برتر به واقعیت نزدیک شود

به گزارش " افلاک ورزشی"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم  خیبر خرم آبادو دریا کاسپین بابل در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان در حالی که تصور می‌شد خییر در خانه مقابل هواداران خودی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند، به سختی و با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست شاگردان داود سیدعباسی شد.

خیبر دریک روز سخت وبازی نفسگیر دربرابر دریای بابل در روز سخت واشتباهات مرگبار خط دفاع ودروازبان با کامبک وبازگشت وتعویض طلایی مهاجری بازی باخته را با یک پیروزی شیرین به پایان رساند. 

جالب اینکه مسابقه پرگل خیبر و دریای بابل در نیمه اول فقط یک گل داشت که در ثانیه‌های پایانی با اشتباه مدافع خیبر وارد دروازه این تیم شد.

به همین دلیل شاگردان مهاجری با توپ پر در نیمه دوم وارد زمین شدند و با دو گل که در دقایق 58 و 68 توسط فرید امیری و حسین شهابی از میهمان خود پیش افتادند.

 

دو دقیقه بعد اما مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال تهران بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا حساسیت بازی به اوج برسد. 

هفت دقیقه بعد حسین ابرقویی گل سوم تیمش را وارد دروازه بابل کرد، اما این گل هم 10 دقیقه بعد با ضربه سینا قنبرپور پاسخ داده شد.

این مسابقه در حال پایان با تساوی 3 بر 3 بود که داور برخوردی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و مهرداد قنبری بازیکن باتجربه خیبر موفق این موقعیت را به گل تبدیل کند تا تیم مهاجری یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

با این پیروزی خیبر 64 امتیازی شد تا ضمن پشت سر گذاشتن باخت هفته گذشته مقابل سایپا با توجه به تساوی و فرصت سوزی چادرملو اختلافش با این تیم به عدد 7 برسد. در سوی دیگر هم دریای بابل 22 امتیازی باقی ماند و همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

 

 

خیبر خرم آباد: کورش ملکی، حسین ابرقویی ، حسن مرادی، سینا خادم پور، ، سجاد دانای باغکی(حسین شهابی)، مهرداد قنبری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، میثم آقایی(فرید امیری) 

، شهرام سالاری(سامان محرابی)، حمید رضا طاهر خانی سرمربی: محمد رضا مهاجری

 

دریای بابل : ابوالفضل اذرنوشان، رضا علیاری(سینا قنبر پور) ، علی خانلری زاده، امید منصوری،میلاد ابطحی ، امیر لطف پور(محمد صابری)، سید جلال عبدی، مهدی مومنی ، محمد قاسمی نژاد، میلاد جهانی ،ابوالفضل هاشمی (رامین دهقانی) سرمربی: دادود سید عباسی

 

 

هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان | دقیقه '۷۰

 

خیبر خرم‌آباد ۴-۳ دریای کاسپین بابل

 

زننده گل دریای بابل:(گل به خودی!)

زننده گل خیبر: فرید امیری (۵۷) حسین شهابی (۶۷)، ابرقویی نژاد(۷۱)ومهرداد قنبری (۹۲)

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top