دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرماندار مرکز لرستان از پلمب بالغ بر ۵۰ واحد صنفی در این شهر خبر داد.

به گزارش افلاک ،جعفر طولابی اظهار کرد: پس از چندین بار اخطار، سرانجام بر اساس مصوبه‌ ستاد مدیریت مبارزه با ویروس کووید۱۹ طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۵۰ واحد صنفی را که توجهی به این مصوبه نداشتند با هماهنگی مراجع قضایی، اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف پلمب شدند.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با کووید۱۹ و اجرای یکی از تأثیرگذارترین روش‌های مقابله با این ویروس که قطع زنجیره‌ انسانی است، بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا تا ۱۵ فروردین ماه به‌جز فروشگاه‌های مواد غذایی دیگر اصناف بایستی فروشگاه‌های خود را تعطیل کنند.

طولابی افزود: این مصوبه به روسای تمامی اتحادیه‌ها ابلاغ‌شده و طی روزهای آینده گشت‌های بیشتری در سطح شهر مستقر خواهند شد.

فرماندار خرم‌آباد تاکید کرد: در صورتی که فروشگاه‌های مورد اشاره فعالیت داشته باشند ضمن پلمب به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ما به هیچ وجه دنبال برخورد قهری نبوده و نیستیم، ولی مسئله‌ی اصلی جان انسان هاست و این موضوع قابل اغماض نیست، اضافه کرد: انتظار می‌رود کسبه و اصناف شرایط خطرناک ویروس کووید۱۹ را جدی بگیرند و برای حفاظت از جان خود، خانواده و همشهری‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top