دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

با حضور رئیس، نایب ريیس ودبیر هیات فوتبال استان جلسه هم اندیشی کمیته های هیات فوتبال  استان لرستان در محل سالن همایش هیات  برگزار شد

به گزارش افلاک ورزشی ؛همایش هم‌اندیشی و نشست مسئولان کمیته‌های فوتبال لرستان و روسای هیأت های فوتبال استان با حضور روسای کمیته ها در سالن همایش هیات  فوتبال استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا سعید رستمی دبیر هیأت استان با اراِئه مهم‌ترین اهداف جلسه و چگونگی ارزیابی عملکرد هیأت فوتبال استان پرداخت و سپس سید مسعود شاهرخی نايب ريیس هیات فوتبال استان با قدر دانی از تلاش های اعضا ی هیات بر برنامه محوری و تلاش مضاعف تاکید کرددر ادامه روسای کمیته‌های مختلف استان با نکته نظرات به بررسی مشکلات و موانع موجود خود پرداختند.

در ادامه ولی خسروی رئیس هیأت فوتبال استان لرستان با قدردانی از همراهی و خدمات روسای هیأت های فوتبال شهرستان‌ها و کمیته‌های مختلف فوتبال لرستان در سال ۱۴۰۲ گفت: مهمترین هدف ما و هواداران فوتبال لرستان صعود خیبر به لیگ برتر و برگزاری جشن بزرگ صعود در ورزشگاه تختی باحضور هواداران با یک فوتبال پاک و جوانمردانه وبرنامه محوری برای استعداد یابی وتلاش برای رفع مشکلات سخت افزازی ونرم افزاری سرانه فضای ورزشی فوتبال استان خواهد بود. 

وی با قدر دانی از کمیته های فوتسال و فوتبال ساحلی که بدون زیر ساخت عملکرد مناسب دارند ابراز امیدواری کرد با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و ظرفیت ویژه نمایندگان مجلس مشکل نبود سالن اختصاصی فوتسال و فوتبال ساحلی در سال جدید رفع شود.

در سال گذشته فوتبال لرستان درمجموع با همدلی و تلاش‌های خانواده بزرگ فوتبال استان توانست در ارزیابی و عملکرد فدراسیون فوتبال جزء 10 استان برتر فوتبال ایران در کلیه آیتم‌های مختلف فوتبال بوده و این افتخار بزرگ جز با همراهی شما و اداره کل ورزش و جوانان لرستان میسر نمی‌شد که این موفقیت‌ها با تلاش‌های شبانه‌روزی و همدلی همگی به سرمنزل مقصود رسید 

رئیس هیأت فوتبال استان لرستان از رشد 100 درصدی ورزشکاران سازمان‌یافته این هیأت در سال 1403 خبر داد.

رئیس هیأت فوتبال لرستان افزود: در سال ۱۴۰۲ با رشد چشمگیردرزمینهٔ ورزشکاران سازمان‌یافته ورزشکاران فوتبال به ۱۴۳۰۱ نفر رسیده که این رشد حتی نسبت به استان‌های برخوردار و توسعه‌یافته کشور هم رقم بی‌نظیر و بسیار خوبی است که جای تقدیر ویژه دارد.

خسروی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۱۰ مسابقه داخلی،۴۰ مسابقه در لیگ‌های مختلف کشوری و ۲۸ تیم از استان در لیگ‌های مختلف فوتبال ایران حضورداشته که در این حوزه هم عملکرد موفقیت‌آمیزی را از خود به‌جای گذاشته‌ایم.

وی افزود: در بحث داوری و کلاس‌های آموزشی مربیگری و دانش‌افزایی با برگزاری ۱۰ کلاس عملکرد قابل قبولی داشته و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ این عدد را افزایش دهیم.

رئیس هیأت فوتبال استان لرستان از هدف یکسان برای پیشرفت ورزش استان سخن گفت و بیان داشت: ما همه دارای یک هدف مشخص هستیم و برای رسیدن به موفقیت‌ها باید به توافق‌های دورتر بی اندیشیم نگاه ما به‌جای جای استان یکسان بوده و برای پیشرفت فوتبال در تمامی شهرهای استان تلاش خواهیم کرد

وی افزود: در ارتباط با مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های شهرستان‌های مختلف استان  با رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال مشکلات خاصه این شهرها را مرتفع خواهیم کرد و نسبت به دغدغه‌ها و ابزارهای اولیه این شهرها حساس هستیم.

خسروی خواستار برنامه‌ریزی دقیق هیأت ها و باشگاه شد و افزود: زمان‌هایی که تیم‌ها را یک نفره پیش می‌برده‌ایم گذشته، الآن باید بتوانیم چند تیم درست کنیم تا بتوانیم در کار موفق شویم. چه در بخش بانوان و چه در بخش برادران و چه فوتبال و چه سالنی و. فرقی نمی‌کند، الآن مشکلات مالی حرف اول را می‌زند که اگر برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود که بتوان آن را عملی کرد و اگر یک مقدار هم بهتر میدان بازکنیم تا پیشکسوتان و افراد خوش‌نام نیز بتوانند در نهادها صحبت کنند و جذب مشارکت داشته باشند می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

خسروی افزود: توجه ویژه به فوتبال پایه و استعدادیابی و نگاه ویژه به رشد فوتبال بانوان در استان را از دیگر اولویت‌های مهم هیأت فوتبال استان عنوان کرد و بازدیدهای نامحسوس و محسوس هیأت فوتبال استان از مدارس فوتبال استان و نظارت ویژه را از مهم‌ترین برنامه‌ای هیأت فوتبال عنوان کرد.

رئیس هیأت فوتبال با اشاره نقش اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان گفت: مدارس فوتبال استان باید از مربیان مجرب و رسمی استفاده کنند و با مدارس فوتبالی که از مربیان فاقد کارت استفاده کنند برخورد جدی می‌شود.

وی در پایان از همکاری و تلاش های خستگی ناپذیر هیات ريیسه فوتبال لرستان ٬کمیته های هیات در طول سال ۱۴۰۲ قدر دانی کرد.

 انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top