دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خبر داد.

به گزارش افلاک ،عباس شرفی بیان کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا پایان روز سوم فروردین ۹۹، سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی مجهز به ترددشمار استان، ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده که محور پلدختر - خرم‌آباد با ۹۷ کیلومتر بیشترین سرعت و محور نورآباد- نهاوند با ۴۹ کیلومتر کمترین سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محور پلدختر- اندیمشک- خرم‌آباد به علت وقوع سیل‌های فروردین و اسفند ۹۸ به عنوان یک محور موقت و با ایمنی پایین فقط برای خودروهای محلی و خدمت‌رسان باز است این میزان سرعت در این محور بسیار خطرآفرین خواهد بود از این رو به مردم توصیه می‌شود در محور پلدختر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
 
شرفی از کاهش ۵۳ درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای استان خبر داد و افزود: تردد وسایل نقلیه در ۸ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی امسال، یک میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۵ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با سه میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۶۵ وسیله نقلیه، ۵۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در این ایام بین ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر با ۲۴۴ وسیله نقلیه بوده، اظهار کرد: محورهای دورود- سه راهی چالانچولان با ۶۳ هزار و ۵۳۴، سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد(بروجرد) با ۵۷ هزار و ۹۳۰، خرم‌آباد- پلدختر با ۵۱ هزار و ۴۳۶ و سه راهی چالانچولان- خرم‌آباد (مله سرخه) با ۴۹ هزار و ۸۷۷ وسیله نقلیه به ترتیب بیشترین سهم را در تردد وسایل نقلیه در این ایام داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین نیز به محور پلدختر- اندیمشک با ۴۹ درصد اختصاص داشته است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top