دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش افلاک،مرتضی شیروانی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا ۲۹ اسفندماه، تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه در استان ثبت شده است، و در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان برقرار است.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی از روز گذشته به استان شاهد بارش باران در محورهای استان بود که با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به تعداد تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: متوسط تردد بین استانی در جاده‌های استان از ابتدای اجرای طرح نوروزی (از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه) تردد یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۱۲۴ وسیله نقلیه به‌وسیله ۶۸ دوربین ترددشمار به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

شیروانی، اضافه کرد: در ۲۸ اسفندماه امسال تردد ۴۸۳ هزار و ۹۶۸ خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۵۲۹ هزار و ۳۳ تردد در محورهای ورودی استان و ۴۹۳ هزار و ۵۸ تردد در محورهای خروجی استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به محور خرم‌آباد – سه‌راهی چالان چولان، سه‌راهی چالان چولان – خرم‌آباد است.

شیروانی، تصریح کرد: از هم‌وطنان گرامی در خواست می‌شود باتوجه‌به هشدار سطح قرمز هواشناسی، از سفر پرهیز نمایند و در صورت سفر حتماً در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top