دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان از عدم پرداخت مطالبات رسانه ها از سوی دستگاه‌های اجرایی استان انتقاد کرد.

به گزارش افلاک، سید احمد موسوی اظهار کرد: متاسفانه عدم پرداخت بموقع مطالبات نشریات و رسانه ها آنهم در روزهای پایانی سال موجب بی انگیزه گی و چالش جدی این قشر شده است.

وی افزود:موضوع عدم پرداخت بموقع مطالبات رسانه ها باعث تاثیر منفی در روحیات پرسنل دفاتر نشریات استانی و نارضایتی مدیران مسئول روزنامه ها و تمامی خبرنگاران و روزنامه نگاران شد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با بیان اینکه ادارات استان بایستی پرداخت هزینه های نشریات را در اولویت برنامه ها قرار دهند،اظهار داشت: از ماه گذشته طی جلسه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری از طریق اداره کل ارشاد استان مقرر شد تا قبل از پایان سال مطالبات رسانه ها تعیین تکلیف و پرداخت شود.

وی ادامه داد:متاسفانه علی رغم تاکیدات رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به مدیران ادارات اما مطالبات رسانه ها در این شرایط بد اقتصادی نادیده گرفته شد و امروز که روز پایانی سال است خبرنگاران با دست خالی به استقبال سال جدید خواهند رفت.

موسوی با انتقاد از شیوه عملکرد شورای اطلاع رسانی استان در حوزه رسانه ها گفت: فارغ از اینکه این شورا در طول سال برنامه یا مصوبه ای تاثیرگذار در راستای حمایت همه جانبه و تقویت رسانه ها ندارد اما حداقل انتظار اهالی رسانه از شورای اطلاع رسانی، الزام دستگاههای اجرایی جهت پرداخت مطالبات نشریات بود که در این خصوص نیز این شورا نتوانست عملکردی مثبت از خود بجای بگذارد و تعداد زیادی از مدیران با بی تفاوتی، پرداخت مطالبات رسانه ها را نادیده گرفته و به سال آتی موکول کردند .

دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با تقدیر و تشکر از مدیرانی که همواره دغدغه رسانه ها را دارند،گفت:امید است حال که برخی ادارات نسبت به حوزه رسانه بی تفاوت هستن استاندار لرستان با اعلام اسامی این ادارات در یک بازه زمانی دو هفته ای و تا قبل از پایان تعطیلات نوروزی آنها را ملزم به پرداخت بدهی مطبوعات کند.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top