دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی فرا رسیدن نوروز را به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان تبریک گفت.

به گزارش افلاک، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی فرا رسیدن نوروز را به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده)

بهار تجلی‌گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی‌ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.

امسال تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نویددهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

سالی که گذشت سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم ایران بود؛ سالی که ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه مردم در برابر تحریم‌ها و حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … تجلی‌گاه حماسه شورانگیز وحدت‌بخش و محقق‌کننده هم‌افزایی جمعی و اتفاق همگانی و همبستگی ملی شد.

به موازات توفیقات ملی، سال گذشته برای استان شهیدپرور و فرهنگ‌آفرین لرستان نیز که در مهرماه آن توفیق خدمت در حوزه مدیریت این اداره کل نصیب بنده شد حائز دستاورد‌ها و اتفاقات خوشایندی بود که با همکاری و تشریک مساعی میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان رقم خورد.

سال جدید به فضل الهی و در سایه جلب مشارکت، هم‌افزایی و همدلی همه‌ بخش‌ها و بهره‌گیری مناسب و مؤثر از مجموعه ظرفیت‌های ویژه استان لرستان در بخش‌های مختلف خاصه اصحاب نقد و نظر، رسانه‌ها و همه صاحب نظران اندیشمند در حوزه‌های مختلف، در صدد عینیت‌بخشی پیشبرد برنامه‌های ویژه فرهنگ و هنر استان خواهیم بود.

در پایان با تبریک عید فرخنده نوروز به همگان به ویژه به اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه حلول سال ۱۴۰۳ شمسی را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تقدیر از اهتمام مجدانه و تلاش های ارزنده کلیه کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برایتان از خداوند بهارآفرین و طراوت‌بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را مسألت می نمایم.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top