دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور فراهم کردن محیطی آرام برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و کنکوری ۱۵ مدرسه از شهرستان‌های استان به پایگاه اعتکاف علمی دانش‌آموزان در نوروز ۱۴۰۳ تبدیل شده است.

رضا عزتی شامگاه نهم فروردین‌ماه در بازدید از پایگاه دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه ۲ خرم‌آباد ضمن بازدید از شرایط این پایگاه اعتکاف علمی، اظهار کرد: برای اینکه دانش آموزان در جریان دید و بازدیدهای نوروزی دغدغه‌ای نداشته باشند ۱۵ مدرسه در سطح استان برای دانش آموزان دختر و پسر اختصاص داده‌ایم که در محیطی آرام به مطالعه و مرور درس‌های خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراکز که دبیران مجرب هم حضور دارند دانش آموزان علاوه بر رفع اشکالات و ایرادات درسی خود به مرور تست‌های کنکور و حل آنها می‌پردازند.  

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: برای ارتقا و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی و همچنین اعتکاف علمی اعتباری در نظر گرفته شده است تا دانش آموزان لرستانی هم چون سال گذشته در آزمون سراسری بدرخشند.

گفتنی است، سال گذشته بعد از تجزیه و تحلیل امتحانات دی ماه با حضور مدیران شهرستان‌ها و مناطق کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه برای دانش آموزان برگزار شد که نتیجه آن درخشش دانش آموزان در آزمون سراسری بود.

در این بازدید که عبدالله بهاروند مدیر و محمدی حراست آموزش و پرورش ناحیه ۲ حضور داشتند دانش آموزان با ابراز رضایت از محیط مدرسه خواستار استمرار طرح اعتکاف علمی در ایام تعطیل به‌ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه بعد از تعطیلات نوروز شدند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top