دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومترمربع از اراضی باغی و زراعی استان از اول تا چهارم فروردین در تعطیلات نوروزی به منظور جلوگیری از زمین خواری و تغییر کاربری غیرمجاز پایش شد.

سرهنگ مسلم مویدی چهارم فروردین ماه اظهار کرد: ۲۶مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ ها توسط گشت های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شده که بیشترین با ۱۱ مورد  مربوط به شهرستان خرم آباد است.

وی گفت: برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند اما براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع‌ وقمع بناهای احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، بنابراین از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی به شماره ۱۳۱ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top