دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: بزرگترین پایگاه جامع اهدای خون غرب کشور با ۲۰ تخت فعال در خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

دکتر علی سوری شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بازسازی پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار هزینه شده در این پروژه افزون بر ۶۰ میلیارد ریال است .‌ 

وی افزود: تلاش می‌شود این پایگاه تا پایان فروردین ماه به بهره‌برداری برسد. 

مدیرکل انتقال خون لرستان عنوان کرد: این پایگاه پیش از این با ۶ تخت تنها در شیفت صبح فعال بود که پس از بازسازی با ۲۰ تخت فعال در ۲ شیفت صبح و عصر و همچنین در روزهای تعطیل  پذیرای  مردم نوعدوست استان جهت اهدای خون به بیماران نیازمند به این مایع حیاتی است. 

وی بیان کرد: سال گذشته با  همراهی اهدا کنندگان و همت همکاران  توانستیم رتبه نخست کشوری درصد افزایش اهدا خون ، رتبه نخست کشوری شاخص اهدا خون بانوان برای یازدهمین سال پیاپی و رتبه نخست  شاخص همکاری در  شبکه ملی خون رسانی را کسب نماید. 

 سوری گفت: همچنین دو مرکز خونگیری شهرستان های دورود و کوهدشت به پایگاه فراوری خون تبدیل شده  و اداره کل انتقال خون لرستان به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در استان شناخته شد. 

این مسئول تصریح کرد: اداره کل انتقال خون لرستان این آمادگی را دارد تا در صورت همکاری مسئولین شهرستان های دوره چگنی و معمولان در این ۲ شهرستان نیز پایگاه انتقال خون افتتاح کند که در صورت راه اندازی پایگاه در این ۲ شهرستان تمامی شهرستان‌های استان دارای پایگاه انتقال خون خواهند شد.

انتهای پیام 

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top