دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از بازدید ۱۹هزار و ۲۰۰ نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک خبر داد.

احمد رضا دالوند امروز ۴ فروردین در شورای راهبری کاهش تصادفات لرستان، گفت: آمار تصادفات منجر به فوت تا دوم فروردین در این استان ۱۷ درصد و تصادفات منجر به جرح ۱۱ درصد کاهش یافته‌ است.

وی با ابراز امیدواری از سیر نزولی تصادفات در لرستان با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروز، گفت: ۲۸ هزار تردد در محورهای این استان ثبت شده‌ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: ۴۴ هزار نفر در اماکن اقامتی این استان تا دوم فروردین اسکان یافته‌اند و ۱۴۸ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ثبت شده‌ است.

دالوند با اشاره به بازدید ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک گفت: آمار سفر در لرستان به‌دلیل تقارن ماه رمضان با ایام نوروز ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته‌ است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار سفر به لرستان در نیمۀ دوم تعطیلات افزایش پیدا کند و امروز هم طبق آمار میراث‌فرهنگی روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان افزایشی بوده‌ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: هفت نقطه از ۹ نقطۀ حادثه‌خیز لرستان که جزو تعهدات اداره‌کل راهداری بود در سال ۱۴۰۲ رفع شد و دو نقطۀ دیگر نیز تا پایان اردیبهشت رفع می‌شود.

دالوند با اعلام اینکه خیابان شریعتی نقطۀ حادثه‌خیز درون‌شهری است، متذکر شد: ما بر ارائه مجوزهای لازم برای راه‌اندازی بهار مالگه در این نقطه تأکید کرده‌ایم و درصورتی‌که مجوزهای لازم صادر نشده باشد بهار مالگه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top