دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم آباد ، گفت: ايثار و فداكاري پليس استان ، در ايام تعطيلات نوروز قابل تحسين و تقدير است .

 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري افلاک ورزشی ، حجت الاسلام والمسلمين "احمد مير عمادي " با تقدير ويژه از زحمات و تلاش شبانه روزي سردار "قنبري" فرمانده انتظامي استان و مجموعه تحت امر در ايام تعطيلات نوروز ، گفت: انصافا ايثار و فداكاري پليس لرستان در ايام نوروز ، قابل تقدير و تحسين است .
وي در ادامه افزود: الحمدلله با تدابير فرمانده انتظامي استان و همچنين حضور به موقع پليس ، ضمن ارتقاء ضريب امنيت در استان ،باعث كاهش چشمگير جرايم مخصوصا در حوزه سرقت بوده ايم.
امام جمعه خرم آباد ، گفت: در اين ايام ، امنيت مطلوب و بسيار خوبي در استان حاكم بوده كه رضايت مندي و دعاي خير مردم را ، از پليس استان در پي داشته است .
نماينده ولي فقيه در استان ، تصريح كرد: ايثار و فداكاري پليس لرستان در ايام تعطيلات نوروز ، رفاه و آسايش را براي مردم به ارمغان آورده است .
حجت الاسلام والمسلمين "مير عمادي" همچنين از حضور چشمگير پليس لرستان در جاده و محورهاي مواصلاتي ، اماكن تفريحي و تفرجگاه ها، خيابان ها و معابر ، كه باعث كاهش چشمگير جرايم بخصوص تصادفات جاده اي و همچنين ارتقا احساس امنيت شده است، تقدير و تشكر كرد.
 منبع: پایگاه خبری پلیس
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top