دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده انتظامي استان ، از كاهش 42درصدي متوفيان درون و برون شهري و 19درصدي انواع سرقت ها در ايام تعطيلات نوروز 95 در استان خبر داد .
 
به گزارش خبر نگار پايگاه خبري تحلیلی افلاک ورزشی ،، سردار "محمد قنبري" در اين باره گفت:به حول و قوه الهي و تلاش شبانه روزي پليس استان و اقدامات پيشگيرانه در طرح نوروزي ، شاهد كاهش 42درصدي متوفيان درون و برون شهري و 19درصدي انواع سرقت ها در سطح استان بوده ايم .
وي در ادامه با اشاره به فعاليت قرارگاه نوروزي امام علي(ع) در استان و شهرستان هاي تابعه ، تمام تلاش پليس در ايام نوروز را ، تامين نظم و امنيت مطلوب و جلب رضايت شهروندان و مسافران دانست و افزود: خدمت به مردم ، توفيق بزرگي است كه خداوند اين نعمت بزرگ و اين فرصت را در اختيار كاركنان نيروي انتظامي قرار داده است كه بايد قدردان آن باشيم و در رسيدن به اين مهم تلاش کنيم.
فرمانده انتظامي لرستان بيان داشت:همراهي و مشارکت مردم با پليس ، مي تواند نقش مهم و تاثير گذاري را در توليد ، توسعه و ارتقاء احساس امنيت ايفا کند.
وي خاطر نشان كرد:در طرح نوروزي امسال سعي شد تا از تمامي ظرفيت ها و امکانات درون و برون سازماني در راستاي تامين امنيت شهروندان و مسافران نوروزي استفاده شود تا مردم و مسافران بتوانند با آسودگي خيال از تعطيلات نوروزي استفاده کنند.
قنبري ادامه داد: حضور پررنگ و موثر پليس لرستان در جاده ها و محورهاي مواصلاتي و همچنين اماكن تفريحي و تفرجگاه ها باعث ارتقا احساس امنيت و جذب گردشگران و مسافران نوروزي به نقاط مختلف استان ، شد .
فرمانده انتظامي لرستان در ادامه افزود: آموزش و ساماندهي كاركنان انتظامي، افزايش تعداد گشت هاي محسوس و نامحسوس، به کارگيري پليس هاي افتخاري و همياران پليس در ماموريت ها،پاکسازي نقاط آلوده ،تقويت گشت هاي پياده وخودرويي ،کنترل وکشف خودروهاي سرقتي ،تامين امنيت طلافروشي ها، بانک ها و همچنين کنترل مجرمان سابقه دار را مي توان از جمله اقدامات اين فرماندهي به منظور کاهش جرايم و افزايش آرامش و امنيت شهروندان و مسافران نوروزي، برشمرد .
وي در پايان از اقدامات پيشگيرانه معاونت اجتماعي استان در ايام نوروز ، با نصب بنر و توزيع بروشورهاي آموزشي با موضوع آموزش همگاني ( حجاب و پيشگيري از سرقت، اعتياد، تصادفات و موضوعات مربوط به مشاوره و مددكاري ) تقدير و تشكر كرد.#
 
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top