دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 
نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد و علاوه بر این تحقق این سند مستلزم رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و توجه به گردشگری است.
 به گزارش افلاک ورزشی ،هوشنگ بازوند، استاندار لرستان امروز شنبه، 14 فروردین‌ماه در جلسه‌ای که به‌مناسبت نام‌گذاری شعار سال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: تحقق شعار سال مستلزم اقدام و عمل است لذا مدیران و همه مردم باید همت خود برای تحقق شعار سال را به‌کار بگیرند.
وی در ادامه به تدوین سند چشم‌انداز لرستان اشاره کرد و افزود: سیاست‌هایی که در حوزه اقتصادی در  دستور کار استان بوده است برنامه‌های درستی بوده است.
بازوند با بیان این‌که این سند در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تهیه شده است، اضافه کرد: این سند یک سند پروژه‌محور است و سندی راهبردی نیست و ما به‌دنبال این هستیم که خروجی این سند اقدام و عمل باشد.
استاندار لرستان با یادآوری این‌که اقتصاد مقاومتی محورش باید مردم باشد و همه در راستای تحقق آن تلاش کنند، ادامه داد: نقش مردم و بخش خصوصی در سند چشم‌انداز لرستان باید پُررنگ‌تر باشد و علاوه بر این تحقق این سند مستلزم رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال و توجه به گردشگری است.
وی با تاکید بر ضرورت همراهی اقدام و عمل و این‌که خروجی این سند باید اقدام و عمل باشد، گفت: لازم است در این راستا مدیران بانک‌ها اقدام و عمل را جدی بگیرند تا اتمام پروژه‌ها و طرح‌ها با مشکل مواجه نشود.
بازوند با بیان این‌که اقتصاد ما یک اقتصاد بانک‌محور است لذا از بانک‌ها تقاضا داریم سال 95 را با رویکرد اقدام و عمل دنبال کنند، افزود: در استان لرستان ما نیازمند شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی هستیم.
وی ادامه داد: خلاء دیگری که در سند چشم‌انداز لرستان به چشم می‌خورد عدم توجه ویژه به محرومیت‌زدایی است که می‌طلبد با توجه به این‌که محرومیت‌زدایی یکی از دستاوردهای انقلاب و یادگار امام راحل(ره) است و رهبر معظم انقلاب نیز در ابلاغ سیاست‌ها همواره بر توجه به محرومیت‌زدایی تاکید دارند، این مهم در سند تدوین شده لرستان نیز لحاظ شود.
مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top