دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری و تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری در سال جدید با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی خبر داد .

  به گزارش افلاک ورزشی ،فرزاد محمدی گفت: این جلسه با توجه به پیام مقام معظم رهبری در سال جدید که به مسئله‌ی مهم عملی کردن اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی و ایجاد اشتغال اشاره نموده اند در اولین روز کاری سال 95 تشکیل شد .

وی اظهار داشت : پس از ارائه گزارش عملکرد و نتایج جلسات ستاد تسهیل و برنامه های سال 95 از سوی سازمان صنعت ، معدن و تجارت سپس به موضوعات و مشکلات فرا روی شهرکهای صنعتی پرداخته شد .

محمدی گفت : از جمله مواردی که در این جلسه مطرح شد تسریع در واگذاری اراضی شهرک فرآوری سنگ و کاهش هزینه پرداخت تغییر کاربری شهرک صنعتی شماره 2 دورود و همچنین تسریع در انتقال سند مالکیت اراضی منطقه ویژه اقتصادی لرستان در ازنا به استناد ماده 23 قانون مناطق اقتصادی ویژه اشاره نمود .

وی عنوان کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که به صورت هفتگی تشکیل می شود ظرفیت مناسبی برای حل و مرتفع نمودن مشکلات فراروی صنعت می باشد که با توکل به پروردگار و فرموده مقام معظم رهبری در پیام سال جدید و تاکید ایشان بر مسئله اقتصاد امید است بتوان چرخه صنعت استان را با شتاب بیشتری و البته با کیفیت مطلوبی  در تولیدات چرخاند .

خبر :نسرین سپهوند

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top