دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

هافبک خیبر  گفت: نفت مسجد سلیمان در خانه یک تیم قلدر و خوب هست ولی ما هم فقط برای برد به مسجد سلیمان می رویم و با تمام قوا بدنبال سه امتیاز هستیم.

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،علی صدرا در گفتگو با  افلاک ورزشی اظهار داشت: تیم ایرانجوان در نیم فصل دوم نتایج درخشانی گرفته بود و با شکست مدعیانی مثل پیکان، فجر سپاسی و نفت آبادان تیم خطرناکی به شمار می آمد.

صدرا در ادامه افزود: تمرینات خوبی که در طول هفته انجام دادیم و با یک بازی روان و منظم در تمام بازی تیم برتر بازی باشیم و اگه دقت می کردیم میتونستیم گلهای خیلی زیادی بزنیم ولی خدا را شکر مهم سه امتیاز بود که بدست آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: از روز اول اولین هدف بقا در لیگ بود و تک رقمی شدن هر چند اگر مشکلات مالی فراوان گریبانگیر تیم ما نمی شد، اکنون جزو مدعیان صعود بودیم.

علی صدرا با بیان اینکه در نیم فصل اول خوب نبودیم گفت: در نیمه دوم به لطف خدا و حمایت تماشاگران و زحمات مدیریت و کادر فنی و بازیکنان نتایج خوبی گرفتیم و اگه آن سه امتیاز از ما کم نمی شد الان در جدول رده بندی تک رقمی بودیم. با این حال سعی میکنیم که در دو بازی اینده هم موفق بشیم که در نیمه بالای جدول باشیم.

هافبک خیبر با بیان اینکه هفته آینده بازی سختی درپیش داریم گفت: نفت مسجد سلیمان در خانه یک تیم قلدر و خوب هست ولی ما هم فقط برای برد به مسجد سلیمان می رویم و با تمام قوا بدنبال سه امتیاز هستیم.

علی صدرا در پایان به خبرنگار  افلاک ورزشی گفت: خیبر خرم آباد بهترین هواداران ایران را دارد. آنها با تعصب خاصی از تیم ما حمایت کردند. اگر مشکلاتی مانند 4 ماه حقوق نگرفتن را تحمل می کنیم به خاطر تعصب همین هواداران می باشد. چون آنها لایق بهترین ها هستند.

سیامک کو هگرزاده

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 مسعود مرادی 1395-02-16 13:00
علی صدرا عشقه :oops:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top