دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

  به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی،عبدالمجید سپهوند بوکسور شایسته  وتکنیکی لرستان که در مسابقات گزینشی در آستانه کسب سهمیه المپیک با آسیب دیدگی بد موقع شانس حضور در المپیک را از دست داد .

بوکسور سنگین وزن  خرم آبادی تیم ملی ایران  در گفتگو با خبرنگار افلاک ورزشی گفت : «فدراسیون بوکس هیچ حمایتی از ملی‌پوشان برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی انجام نداد.» مجید سپهوندی با اشاره به نتایج به دست آمده توسط بوکسورهای ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: «حداقل در مورد خودم باید بگویم کسب نکردن سهمیه من فقط به خاطر نداشتن حریف تمرینی بود. من 6 ماه در اردوی تدارکاتی بودم ولی 6 بار مقابل حریفی تمرینی قرار نگرفتم. فقط یک سفر برای اردوی تدارکاتی به اوکراین داشتیم که به نظرم نرفتن به آن اردو بهتر بود.»
بوکسور سنگین وزن ایران با اشاره به اینکه تمام حریفانش با قدرت پا به رقابت‌های انتخابی المپیک گذاشته بودند، ادامه داد: «در حالی که حریفان من با بهترین شرایط پا به رقابت‌های انتخابی المپیک گذاشته بودند، من با دست خالی و بدون آماده‌سازی مناسب در این رقابت‌ها شرکت کردم.»
سپهوندی با انتقاد از مدیریت فدراسیون بوکس تاکید کرد: «فدراسیون هیچ حمایتی از بوکسورهای تیم ملی انجام نداد و بدون هیچ امکانات و شرایط مناسبی ملی‌پوشان را عازم رقابت‌های انتخابی المپیک کرد. من این سوال را می‌پرسم، چه حمایتی از بوکسورها شده که انتظار کسب سهمیه المپیک دارید؟ وقتی که هیچ چیزی در اختیار ملی‌پوشان نگذاشته‌اید چه انتظاری برای موفقیت دارید؟ »
او با بیان اینکه نباید از بوکسورها انتظار معجزه داشت، گفت: «در طول ماه‌هایی که در اردوی تدارکاتی حضور داشتیم حتی یک ریال هم به ملی‌پوشان داده نشد. وقتی تورنمنت‌های برون مرزی حذف می‌شود، وقتی هیچ حریف تمرینی برای بوکسورها وجود ندارد، وقتی بوکسورها را با دستان خالی عازم مسابقات می‌کنید نباید انتظار معجزه داشته باشید.»
ملی‌پوش بوکس ایران با اشاره به عملکرد مربیان تیم ملی افزود: «با تمام کاستی‌هایی که داشتیم کادر فنی تیم ملی تمام تلاش خود را به کار بست تا بهترین شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کند. مربی تیم ملی حتی از جیب خود برای بوکسورها هزینه می‌کرد و اگر برای این کادر، امکانات مناسبی را فراهم می‌کردند قطعا می‌توانستیم موفق باشیم. علی استکی به عنوان مربی تیم ملی فقط سه ماه در کنار ما حضور داشت و نباید از او انتظار معجزه داشت.»

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

-2 #2 امیر سپهوند 1395-12-14 00:57
واقعن سهم ولیاقت تو داش مجید خیلی بیشتر از این حرف هاست بوکس لرستان چشم امیدش به تو دیگه به هر حال دمت گرم
نقل قول کردن
0 #1 سعید 1395-07-30 11:48
دمت گرم دلاور،ایشالله همیشه موفق باشی،داشی برا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top