دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 



هفته فرهنگی لرستان امسال نسبت به  سال 93 هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهتر برگزار شد

به گزارش افلاک ورزشی ، مهرماه سال 93 بود که هفته فرهنگی لرستان در تهران به همت مهرابی شهردار وقت خرم آباد ، قالیباف شهردار تهران و دوستی عضو لرستانی شورای شهر تهران در خانه هنرمندان تهران و پارک ایرانشهر برگزار گردید ، هفته فرهنگی که هدف از برگزاری آن معرفی ظرفیتهای مختلف استان در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، گردشگری ، ادبی و هنری است که مورد استقبال  هموطنان  و هم استانی های مقیم تهران  قرار گرفت .

این بار بازوند استاندار لرستان بانی  هفته فرهنگی ، اقتصادی لرستان در تهران شد که وی مهمترین هدف خود از برگزاری این مراسم را معرفی ظرفیتهای استان در حوزه اقتصادی ، گردشگری و جذب سرمایه گذار عنوان کرد .

یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی لرستان در تهران ایجاد فضای نشاط و شادابی هم استانی های مقیم تهران بوده که قطعا در این زمینه موفقیت حاصل شده است .

♦️ هرچند برگزاری این هفته فرهنگی با پوشش خبری خوبی از سوی رسانه های استان و شبکه افلاک همراه بود ولی با توجه به اینکه  یکی از مهمترین اهداف برگزاری این هفته فرهنگی معرفی ظرفیتهای لرستان به هموطنان خارج استان  بود  این مراسم از سوی شبکه های سراسری  به خوبی پوشش داده نشد  . باید منتظر ماند و دید که آیا برگزارکنندگان اینچنین برنامه هایی  به اهداف اصلی خود که همانا معرفی ظرفیتهای فرهنگی ، اقتصادی و گردشگری  لرستان در راستای جذب سرمایه گذار  برپا میشوند می رسند؟ و آیا این هفته های فرهنگی در نهایت به رفع مشکل بیکاری جوانان لرستان کمک میکند؟

 ولی آنچه مشخص است برگزاری این هفته فرهنگی نسبت به هفته فرهنگی سال 93 هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته که قابل تقدیر است .

 بهرحال هفته فرهنگی ، اقتصادی لرستان با تمامی نقاط ضعف و قوت به پایان رسیده و بررسی ابعاد مختلف  برگزاری هفته فرهنگی ضروری به نظر میرسد . در این میان شایسته است که مدیران ارشد استان و برگزارکنندگان هفته فرهنگی ظرفیت نقدپذیری خود را در برابر رسانه ها و منتقدان افزایش دهند و  کارشناسان و منتقدان هم در وقت مناسب ، بدور از  تنگ نظریها و فارغ از  دسته بندیهای سیاسی نقاط ضعف و قوت آن را به دقت مورد بررسی قرار داده تا با درس گرفتن از  نتایج آن شاهد برگزاری مطلوبتر اینگونه مراسمات در سالهای آتی باشیم .
                                محمدرضا گودرزی

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top