دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید اخراج بیرانوند در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام درست بوده و او ناشی‌گری کرده است.

 

به گزارش افلاک، محمد فنایی درباره دیدار ایران و گوام و صحنه‌های مشکوک این بازی، اظها‌ر کرد: بیرانوند در خروج از دروازه ناشی‌گری کرد و داور به درستی کارت قرمز را به او نشان داد. این بازیکن به دلیل این که تجربه کمی دارد و کمتر میدان دیده قصد خودنمایی داشت و در محاسباتش اشتباه کرد.

 

این کارشناس داوری با بیان این که اخراج بازیکن گوام هم درست بود، گفت: بازیکن آنها هم مستحق اخراج بود. قضاوت این بازی راحت است، چرا که بازی کاملا در دست ایران است. AFC داورانی را انتخاب کرده است که مشکلی برای قضاوت این بازی نداشته باشند. این داوران از کشور هنگ کنگ هستند و تجربه بالایی ندارند. حتی در برخی از صحنه ها می بینیم که داور در مواجهه با بازیکنان کم می‌آورد.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر داور بازی نتواند این صحنه‌ها را قضاوت کند به چه دردی می خورد؟ یک بیننده معمولی هم می‌توانست این صحنه ها را قضاوت کند. این بازی در حد استانداردهای جهانی نیست و فقط قصد AFC و فیفا ترویج فو‌تبا‌ل در تمامی جهان است. حتی زمین بازی هم استاندارد نیست، اما با توجه به این که عمان و هند و ترکمنستان در این زمین به میدان رفته اند ایران هم به ناچار باید در این زمین بازی می‌کرد.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top