دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیر کل ورزش لرستان از سیستم ارزیابی عملکرد هیات ها بر اساس شاخص های تعریف شده نه براساس سلایق مختلف برای حمایت از هیات های ورزشی خبر داد.

به گزارش افلاک ورزشی؛مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت :  یکی از معضلات ورزش استان نبود سیستم ارزیابی عملکرد در این اداره کل است، ما دیگر نمی‌پذیریم که براساس سلایق مختلف حمایت‌‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان را احداث کنیم.

وحید والی زاده مرادی در دیدار با بزرگان ورزش کاراته لرستان با تاکید به احداث زیرساخت‌های ورزشی استان براساس آمایش سرزمین، افزود : در گذشته سالن‌های ورزشی در مناطقی احداث شد که در آن رشته هیچ استعدادی وجود نداشت، ما در گذشته فقط آزمون و خطا کرده‌ایم.

وی بیان کرد :  یکی از معضلات ورزش استان نبود سیستم ارزیابی عملکرد در اداره کل ورزش و جوانان است , ما دیگر نمی‌پذیریم که براساس سلایق مختلف حمایت‌‌ها و زیرساخت‌های ورزشی استان را احداث کنیم، منابع مالی باید براساس ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی گفت :  ورزش استان کورکورانه مدیریت می‌شود، با این سیستم مدیریتی هیچ موفقیتی در ورزش بدست نمی‌آید، باید جوابگو باشیم که چرا بعد از گذشت چهل و پنج سال از گذشت انقلاب هنوز استان لرستان در المپیک صاحب مدال نشده است.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top