دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

در  هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۹:۳۰امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین خیبرخرم آباد  در ورزشگاه تختی خرم‌آباد  برای تداوم صدرنشینی در برابر نفت و گاز گچساران صف آرایی می کند.

به گزارش افلاک ورزشی ؛ در یکی از دربی های لرتباران فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ایران خیبر خرم آباد با مربیگری رضا مهاجری مربی صاحب سبک خودبه مصاف تیم چغر و فیزیکی نفت و گاز گچساران می رود.

خیبر که برای جبران مافات شکست دور رفت و فاصله با تیم های مدعی با حمایت پرشور هواداران چند آتیشه خود در برابر نفت وگاز سخت کوش چاره ای جز پیروزی و تداوم صدرنشینی مطلق ندارد نفت و گاز با پیروز قربانی مربی جوان و بازیکن اسبق استقلال تهران همچنان برای کسب امتیاز وحفظ جایگاه خوب خود در بالای جدول را دارد.

قضاوت  این بازی حساس بر عهده کوپال ناظمی  با  کمک ها امیرمحمد داودزاده، سعید باهنر و رسول اولیایی  خواهد بود.

مهاجری و شاگردانش اما در این فصل این شانس را دارند تا تنها حتی در صورت کسب یک تساوی، آمار کسب امتیاز در ادوار حضورشان در لیگ دسته اول را بهبود بخشند. گرچه بازی پیش‌روی آن‌ها مقابل تیمی خواهد بود که در بازی رفت خیبر را با شکست بدرقه کرده است.
نفت و گاز گچساران با سرمربیگری پیروز قربانی در دور رفت رقابت‌ها روند پیروزی‌های مهاجری که با 5برد پیاپی دنبال می‌شد را پاره کرد و شوک بدی به لرستانی‌ها داد و حالا هم قطعاً برای گذر مهاجری و یارانش از رکورد امتیازگیری ادوار، رقیب آسانی برای‌شان نخواهد بود.
گچسارانی‌ها گرچه در این فصل داعیه صعود به لیگ برتر ندارند، اما همیشه در مقابل بالانشینان جدول رده‌بندی قدرتمند ظاهر شده‌اند و این هفته هم احتمالاً خیبر را به دردسر خواهند انداخت.
با این حال خیبر خرم‌آباد هنوز شانس کسب ۲۷امتیاز تا پایان فصل را دارند و استارت این فینال‌های باقی‌مانده با بازی این هفته این تیم مقابل نفت و گاز گچساران خواهد خورد.

 تیم خیبر خرم‌آباد تنها با یک تساوی در بازی پیش‌رو می‌تواند رکورد امتیازگیری تمامی ادوار حضورش در لیگ دسته اول را بشکند.
تیم خیبر که از فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در لیگ دسته اول حضور پیدا کرده تا کنون در هیچ‌یک از دوران حضورش موفق نشده بیش از ۵۹امتیاز در پایان فصل کسب کند، در حالی که رضا مهاجری در فصل جاری تا اینجای کار که ۹بازی تا پایان باقی‌مانده ۵۸امتیاز برای لرستانی‌ها صید کرده است.
خیبر در نخستین سال حضورش در لیگ آزادگان با ۴۹امتیاز و جایگاه هفتمی به کار خود پایان داد و در دومین سال نیز ۵۹امتیازی شد و به رده چهارم رسید. آن‌ها همچنین در فصل گذشته نیز با هدایت فراز کمالوند ۵۲امتیاز کسب کرد و در رده پنجم ایستاد.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top