دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

استاندار لرستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار مهم ترین وظیفه ی دست اندرکاران در قبال ایثارگران و جامعه است.

به گزارش افلاک ورزشی ؛ فرهاد زیویار نوزدهم فروردین ماه در مراسم تجلیل از مدال آوران ایثارگر استان، عنوان کرد: فداکاری افرادی که برای دفاع از مملکت، مردم، دین و اعتقاداتش با هیچ معیاری قابل محاسبه نیست و در این راستا ترویج، توسعه، حفظ کرامت و شأن ایثارگران یک وظیفه ی اساسی و مهم دست اندرکاران است.

وی به فداکاری شهید روزبهانی که هفته ی گذشته در جریان عملیات تروریستی صهیونیست ها در دفتر کنسولگری ایران در سوریه به شهادت رسید اشاره و اظهار کرد: در کشور ما شرایط به گونه ای است که ایثارگری  و فرهنگ ایثار فراسرزمینی شده و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

استاندار به ارزش والای ورزشکاران ایثارگر و فرزندان مدال آور ایثارگران اشاره کرد و گفت: مدال آوران ایثارگر و خانواده هایشان نه تنها در گذشته ازخودگذشتگی برای میهن را به معنای واقعی معنی کردند بلکه امروز با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی بازهم ایثار کردند.

زیویار به حضور با حجاب خانم باقری از مدال آوران لرستان در میادین بین المللی در ایام اغتشاشات گذشته کشور اشاره کرد و ادامه داد: این قهرمان ارزنده در آن روزها با حضور محجبه ی خود در مسابقات از عزت مردم و مملکت دفاع کرد.

در این مراسم با حضور استاندار لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و ورزش و جوانان لرستان و مسئول بسیج ورزشکاران استان از مدال آوران ایثارگر استان لرستان تجلیل شد.

مدال آوران ایثارگر لرستان در سال گذشته 12 مدال طلا، 10 نقره و 6 برنز را در مسابقات جهانی کسب کرده اند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top