دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده بسیج دادگستری لرستان گفت: حماسه 9 دی نشان دهنده نقش مردم در تمام مسائل نظام است.

به گزارش افلاک، قدرت علی پور در جلسه بصیرت افزایی بیان کرد: دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و حریم ولایت فقیه و بصیر بودن در فضای شبهه‎انگیز فتنه تنها مختص کسانی است که مقتضیات زمانی، مکانی، شرایط بین المللی ومنافع مردم وانقلاب را درک کرده و از بینش عمیقی نسبت به آینده کشور برخوردارند.

وی اظهار کرد: مردم فهیم خرم‎آباد و سایر شهرستان‎های استان لرستان با حضور خودجوش و انقلابی خود در 8 دی 88 بار دیگر غیرت ایرانی واسلامی خود را به جهانیان به اثبات رسانند.

علی پور ادامه داد: مردم ولایتمدار لرستان در دفاع تمام قد از مکتب حسینی و انقلابی اسلامی همواره پیشگام و پیروز بوده‎اند، اما در این خصوص تبلیغ چندانی صورت نگرفته و به نوعی مورد بی مهری رسانه‎ها قرار گرفته‎اند. فرمانده بسیج دادگستری لرستان با اشاره به اینکه حماسه ماندگار 8 دی خرم‎آباد برگ زرینی در دفتر انقلاب است، اضافه کرد: حماسه 9 دی کشور از حماسه 8 دی 88 خرم‎آباد آغازشد و لذا مقتضی است برای آنکه نسل‎های آینده کشور با نمادها و نمودهای ولایتمداری بیشتر آشنا شوند یک میدان یا یک خیابان در مرکز استان لرستان به نام 8 دی نامگذاری شود.

فرمانده بسیج دادگستری لرستان افزود: مردمان خطه دلاور پرور لرستان از دیرباز مدافعان شایسته‎ای برای دفاع ازکشور بوده‎اند. هشت سال دفاع مقدس شاهد وگواه رشادتهای رزمندگان خط شکن لرستان است.

 وی خاطر نشان کرد: اولین شهید و جوان‎ترین شهید مدافع حرم لرستانی هستند، هنوز هم سیّد نورخدا موسوی جانباز سرافراز و شهید زنده ایران در خرم‎آباد شیفتگان خود را دارد.

علی پور با بیان اینکه 9دی یوم الله است، گفت: کسانی که در راهپیمایی عظیم مردمی حضور داشتند به وضوح دست قدرت قادر متعال و لطف الهی را احساس کردند.

فرمانده بسیج دادگستری لرستان ادامه داد: این حضور ده‎ها میلیونی اقشار مختلف مردم در حمایت از حریم امامت و ولایت و رهبری، فراتر از حد انتظار بود، به میدان آمدن این جمعیت عظیم با آن شور و شعور انقلابی و عاشورایی کاری خدایی بود.

وی تصریح کرد: انتخابات 22 خرداد سال 88 حماسی‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی و بلکه جهان بود که در آن 85 درصد واجدان شرایط رأی، شرکت کردند.

علی پور اضافه کرد: تظاهرات 9 دی یک رخداد ویژه به حساب می‌آید چرا که همه کسانی که آمدند همان واجدین شرایط رأی بودند که حدود 7 ماه پیش در انتخابات شرکت کرده بودند.

فرمانده بسیج دادگستری لرستان اظهار کرد: نقش فعال و خودجوش مردم در تظاهرات عظيم و كم سابقه 9 دی بخوبی نشان داد كه كليد حل همه مسائل نظام و انقلاب و ايران در دست « مردم»‌ است و از اين رو توطئه‎‎‎‎‎‎های دشمنان راه به جایی نخواهد برد و با وجود حمایت‎های بی سابقه دشمنان داخلی و خارجی از سران فتنه پوزه دشمنان بار دیگر به خاک مذلت مالیده شد.

وی یادآور شد: تا پيش از ماجراي عاشورای 88، طبعاً تميز قائل شدن ميان سابقه و وضع فعلی اشخاص در فضای غبار آلود فتنه کار مردم بصیر بود و در اين ميان يك حادثه ويژه همچون 9دی نياز بود تا فضا شفاف شود و غبار ترديد و فتنه انگیزی كنار رود.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top