دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه آمریکا امروز از سوی محور مقاومت سیلی می‌خورد، گفت: راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و زبونی استکبار و حامیانش نقش بی‌نظیری داشته است. 

به گزارش افلاک ورزشی ؛حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، امروز هفدهم فروردین ماه در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه خرم‌آباد با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از مردم مقتدر مظلوم فلسطین نشان دادند و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند، اظهار کرد: حضور و همبستگی در راهپیمایی روز قدس با دستور امام خمینی (ره) آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و سبب متزلزل‌تر شدن پایه‌های رژیم اشغالگر قدس شده است و به زودی این رژیم غاصب و کودک‌کش سرنگون خواهد شد.
وی با تآکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین دهه تلاش کردند با پیمان‌های ننگین ارزش‌های اسلامی همچون فلسطین را نابود کند، گفت: اما روز قدس تیری به قلب توطئه آن‌ها زد و یک قرن خباثت آن‌ها را نابود کرد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: مسئله فلسطین در صدر مسائل اسلام بوده و هست و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اولویت نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران آن را وظیفه انسانی و اخلاقی خود می‌دانند.

شاهرخی با بیان اینکه آمریکا امروز از سوی محور مقاومت سیلی می‌خورد، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس در زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و زبونی استکبار و حامیانش نقش بی‌نظیری داشته است.
وی یادآور شد: حضور باشکوه و تماشایی امروز مردم  در سراسر کشور و در لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر عبادتی معنوی، ضریب امنیت کشور را نیز بالا برده و بر شکوه و عظمت مسلمانان افزوده است.

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top