دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

کارکنان و مدیران شعب بانک رفاه لرستان در راهپیمایی روز قدس همگام با همه اقشار و مردم شریف لرستان شرکت کردند.

به گزارش افلاک ورزشی؛به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، مدیران  و کارکنان مدیریت شعب بانک رفاه کارگران لرستان با لبیک به فرمان تاریخی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در راهپیمایی روز قدس شرکت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل اعلام کردند .
کارکنان این بانک در این مراسم حماسی  با شعار "فلسطین، محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی"  ضمن نشان دادن  پایبندی خود  به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی   دفاع از مظلومیت و آرمان‌های فلسطین را  فریاد زدند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز  ۱۷ فروردین ماه  همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در اقصی نقاط استان لرستان همزمان با کشور آغاز شد و ملت روزه دار ایران بار دیگر با مشت های گره کرده، فریاد خشم و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس، ‌از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top