دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

منتخب مردم کوهدشت ورومشکان  در مجلس دوازدهم گفت: :حمله وشهادت فرزندان رشید ایران در کنسولگری دمشق  با پاسخ قاطع ایران اسلامی  مواجه خواهد شد و صهیونیست‌ها باید بداند راهی  برای فرار از باتلاقی که برای خود ایجاد کردند ندارند.

 به گزارش  افلاک نیوز ؛علی امامی راد منتخب مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس دوازدهم در ارتباط با حمله ددمنشانه رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار افلاک ورزشی گفت: رژیم موقت اسرائیل می‌داند صبر استراتژیکجمهوری اسلامی دائمی نیست پس تلاش می‌کند با اقدامی، چون حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جنگ را گسترش دهد و از این رهگذر آمریکای جنایتکار را وارد جنگ مستقیم کند تا جلوی نابودی خود را بگیرد. البته خودش بهتر می‌داند این اقدام بی‌پاسخ نمی‌ماند.»

منتخب مردم کوهدشت ورومشکان  در مجلس دوازدهم عنوان کرد: «رژیم سفاک و خونریز صهیونیستی خوب می‌داند انتقام سخت در انتظار اوست. این اقدامات و به شهادت رساندن مستشاران و دیپلمات‌ها عزیز نمی‌تواند ضرباهنگ نابودی این رژیم مفلوک را کاهش دهد. وی گفت: «طبق کنوانسیون وین ۱۹۶۱ و ۱۹۶۳، سفارتخانه بخشی از خاک یک کشور قلمداد می‌شود. حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نقض آشکار قواعد بین‌المللی است. منتظر پاسخ کوبنده جبهه مقاومت و اقدام مجامع بین‌المللی هستیم.

امامی راد تاکید کرد: حمله هوایی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان شد مجددا نشان داد که این غده بدخیم سرطانی که این روزها منحوسیت، رذالت و دنائتش بیش از پیش بر جهانیان آشکار گشته است به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست و برای رهایی از مرگ زودرس دست به هر جنایتی می زند.

وی اضافه کرد: تعرض به سفارت و کنسولگری یک کشور آن هم در شرایطی که از لحاظ قواعد بین‌المللی این محدوده در حکم خاک آن کشور محسوب می‌شود با تعرض مرزهای سرزمینی یک کشور تفاوتی نمی‌کند.

منتخب مردم شهرستان کوهدشت ورومشکان در مجلس دوازدهم با بیان اینکه به این اقدام تروریستی پاسخ داده خواهد شد، تصریح کرد: قطعاً جمهوری اسلامی ایران در برابر حمله و تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پاسخی دقیق و روشنی به رژیم جعلی اسرائیل خواهد داد.

امامی راد افزود: حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان داد آن‌ها هیچ مرز حقوقی بین‌المللی را به رسمیت نمی‌شناسند و این حمله دفاع مشروع را برای جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق بین‌الملل محفوظ می‌دارد.

وی گفت: این رژیم منحوس و کودک‌کش علی‌رغم حمایت‌های آشکار آمریکای جنایتکار، دست و پا می‌زند تا بتواند راه نجاتی برای خروج از رسوایی‌ها و شکست‌هایش کسب کند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top