دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت : استیصال رژیم صهیونیستی با جنایت اخیر بر همگان آشکار و در موعد مقرر به حمله اسرائیل پاسخ مناسبی خواهیم داد  

به گزارش افلاک نیوز؛ دکتر حسین محمدی منتخب مردم سلسله و دلفان در مجلس دوازدهم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارافلاک ورزشیگفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، نشاندهنده‌ی جنون و غرق شدن رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس دوازدهم تصریح کرد :اختلاف ما با رژیم غاصب اسرائیل یک اختلاف ایدولوژیک است و ما همواره حامی ملت های ستم کشیده و مستغعف هستیم ونقض معاهدات بین المللی وجنایت وقیح حمله به کنسولگری از خصایص این رژیم ددصفت است .

حسین محمدی افزود :این اقدام رژیم تبهکار صهیونیستی، نشان‌دهنده استیصال مقامات درمانده آن در حفظ جایگاه خود و رژیم جعلی خود است و پیشروی آن‌ها در به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت، هرگز نخواهد توانست از عزم ما و دوستان ما در مقابله با آن‌ها بکاهد و باذن الله، انتقام سخت نزدیک است و روز اخراج مستکبرین آمریکایی از منطقه و نابودی صهیونیست‌ها دیر یا زود خواهد رسید.

وی تصریح کرد : این تلاش‌های عصبی، با هدف کشاندن جنگ به ورای مرزهای داخل و فراهم کردن بارقه‌ای از امید از دست رفته برای بربرصفتان ساکن سرزمین‌های اشغالی و فعال در ارتش رژیم صهیونسیتی، پس از شکست‌های پی در پی در مقابل محور جهانی مقاومت است.

نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس دوازدهم تصریح کرد : بر همگان مبرهن است که جمهوری اسلامی ایران هرگز اهل مماشات و مماطله نبوده و هر آنکس که در صدد آسیب به منافع ملی و امنیت مردم باشد را به طور عادلانه به سزای عملش می‌رساند، همانطور که در واکنش اولیه به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان دیدیم. این موضع، با توجه به تحولات جدید و استمرار کمپین ترور رژیم صهیونسیتی، باید در قدم‌های بعدی با وضوح بیشتری نمایش داده شود.

محمدی تاکید کرد: حمله هوایی به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی کشورمان شد مجددا نشان داد که این غده بدخیم سرطانی که این روزها منحوسیت، رذالت و دنائتش بیش از پیش بر جهانیان آشکار گشته است به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست و برای رهایی از مرگ زودرس دست به هر جنایتی می زند.

وی تصریح کرد :این اقدامات رژیم تبهکار صهیونیستی، نشان‌دهنده استیصال مقامات درمانده آن در حفظ جایگاه خود و رژیم جعلی خود است و پیشروی آن‌ها در به‌شهادت‌رساندن فرماندهان مقاومت، هرگز نخواهد توانست از عزم ما و دوستان ما در مقابله با آن‌ها بکاهد و باذن الله، انتقام سخت نزدیک است و روز اخراج مستکبرین آمریکایی از منطقه و نابودی صهیونیست‌ها دیر یا زود خواهد رسید. این تلاش‌های عصبی، با هدف کشاندن جنگ به ورای مرزهای داخل و فراهم‌کردن بارقه‌ای از امید ازدست‌رفته برای بربر صفتان ساکن سرزمین‌های اشغالی و فعال در ارتش رژیم صهیونیستی، پس از شکست‌های پی‌درپی در مقابل محور جهانی مقاومت است.

بر همگان مبرهن است که جمهوری اسلامی ایران هرگز اهل مماشات و مماطله نبوده و هرآن‌کس که در صدد آسیب به منافع ملی و امنیت مردم باشد را به طور عادلانه به سزای عملش می‌رساند. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top