دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

نماز عید سعید فطر صبح امروز با حضور مردم مومن و خداجوی در لرستان اقامه شد.

 به گزارش افلاک ورزشی ؛همزمان با حلول ماه شوال نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن و روزه دار لرستان در شهرهای مختلف و در بیش از هزار نقطه استان اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در خرم‌آباد مرکز استان لرستان، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اقامه شد.

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی الغدیر این شهر با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: قوای سه گانه در کشور و استان باید با همدلی و هم افزایی بیشتر مشکلات مردم در بخش‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال کمتر و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه قبل و بعد از پیروزی انقلاب امام راحل و مقام معظم رهبری بر وحدت و اتحاد مردم و مسوولان تاکید داشته و همین وحدت و همدلی باعث شد مشکلات بسیاری را پشت سر بگذاریم، بیان کرد: دشمنان نظام با اتحاد مردم مخالف هستند، ممکن است مردم سلایق متفاوتی داشته باشند، اما این تفاوت نظرها باید با رعایت اخلاق، منصفانه و نقد و مطالبه گوی مبتنی بر انصاف صورت گیرد.

شاهرخی اضافه کرد: دشمنان نظام فهمیده‌اند حمله نظامی به کشور بی‌فایده است و برای همین به تحریف و دروغگویی و بدبین کردن مردم روی آورده‌اند و باید در شناخت راهبرد جدید دشمن بصیرت داشت و به روز بود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان امسال متفاوت تر از گذشته بود و بخصوص در شب‌های امیدبخش و درس آموز قدر با شور و حال خاص مهدوی بیشتری برگزار شد، ادامه داد: کمک‌های مومنانه‌ای که از سوی نهادهای حمایتی و سازمان‌های مردم نهاد به افراد کم بضاعت توزیع شد و همچنین نقش جوانان و فعالان دینی و فرهنگی در کمک رسانی بسیار برجسته و قابل تقدیر بود.

شاهرخی اظهار کرد: در این ماه مبارک مردم مومن و انقلابی ضمن مبارزه و جهاد با نفس و همچنین جهاد مالی، آمادگی مقابله با دشمنان اسلام و قرآن که سرزمین‌های اسلامی را اشغال کرده‌اند در روز قدس به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه تقویت اراده است و در این راستا باید مسئولیت‌ها و کارهایمان را با همت و تلاش مضاعف برای نزدیک شدن به قله‌های پیشرفت بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ماه مبارک رمضان ما را به وادی رحمت الهی وارد کرده و از انحرافات و کج روی‌ها دور می‌سازد و همچنین سبب شده از رذیلت‌ها دور شویم و باید تلاش کنیم بر همین امر ثابت قدم بمانیم.

انتهای پیام

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top