دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان  با بیان اینکه بارش باران راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان را مسدود و به برخی پل‌ها آسیب جدی وارد کرد، گفت: میزان خسارات وارد شده پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی می‌شود.
 

به گزارش افلاک  ؛ مهدی پازوکی در گفتگو با خبرنگاران به ورود سامانه بارشی قوی به جو استان اشاره و اظهار کرد: بارندگی شدید و ریزش کوه محورهای مواصلاتی کوهدشت به گراب (منطقه گردنه پای آستان) و همچنین محور قدیم خرم‌آباد به پلدختر (بعد از معمولان) را مسدود کرد.

وی افزود: به منظور تردد هموطنان، مسیر جایگزین دسترسی گردنه پای آستان محور کوهدشت به کوهنانی (کارخانه گچ) و مسیر جایگزین دسترسی خرم‌آباد به پلدختر محور آزاد راه خرم‌آباد به اندیمشک(آزاد راه خرم زال) در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه با بارش‌های خوب در سطح استان راه ارتباطی تعدادی از روستاهای دلفان، الیگودرز مسدود و تعدادی از پل‌ها در مسیر روستاهای دلفان آسیب جدی دیده‌اند.

وی ادامه‌ داد: همچنین راه ارتباطی تعدادی از مسیرهای عشایری الیگودرز مسدود شد که به منظور احتمال هر گونه حادثه به مکان بالاتری انتقال داده شدند.

پازوکی عنوان کرد: اهالی تعدادی از روستاهای دلفان بویژه روستای نظرآباد که دچار رانش شده‌اند به مکان‌های امن اسکان داده شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه میران خسارات این بارندگی پس از بررسی و جمع‌بندی اطلاع‌رسانی خواهد شد، تصریح کرد: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به غیر از پای آستان کوهدشت، جاده قدیم خرم‌آباد- پلدختر بعد از معمولان و گردنه گله‌بادوش الیگودرز باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بیان کرد: وزش توفان در شهرهای استان بویژه کوهدشت، پلدختر و دلفان باعث قطعی‌ برق در مناطق شهری و روستایی شد که بلافاصله با هماهنگی نیروهای عملیاتی شرکت توزیع و همچنین انتقال برق استان کمتر از نیم ساعت وصل شد. 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top