دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۲۷۷ متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی، شرور و اراذل و اوباش با اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در استان دستگیر شدند.

 به گزارش افلاک ورزشی  ؛ از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز یکشنبه بیان کرد: به منظور افزایش ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با حضور تمام عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه طی ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: در این طرح علاوه بر دستگیری متهمان تحت تعقیب و اوباش، ۷۹ کیلو و ۵۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، ۱۴۶ خرده فروش مواد مخدر، توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر و تحویل مراکز قضائی و ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: کشف ۳۲۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، توقیف ۲۱۸ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری ۱۷ سارق و مالخر نیز در قالب این طرح اجرا شد.

توقیف اتوبوس حامل تریاک در خرم آباد

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر در پوشش مسافر با یک دستگاه اتوبوس از استان های جنوبی به لرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند و با مشاهده اتوبوس مورد نظر آن را در ورودی شهر خرم آباد متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۴ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک بصورت ماهرانه ای در لوازم خانگی همراه سوداگر مرگ جاسازی شده بود و کشف شد.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد نیز از توقیف یک خودروی سبک حامل کالای قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان، به یک وانت حامل بار در محورهای مواصلاتی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد در بازرسی از این خودرو، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی خارجی و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به مراجع ذیصلاح اظهار داشت: هم استانی ها با استفاده از کالای ایرانی، ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top