آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرپرست تعاون روستایی لرستان از توزیع مرغ منجمد طی روزهای آینده در همه شهرستان‌های استان خبر داد.

غلامعلی فتحی امروز ۱۹ فروردین اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کشتارگاه‌های مرغ در این ایام و کاهش شدید مرغ گرم در بازار، تشکل‌های تعاون روستایی با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع مرغ منجمد در استان کردند.

وی با قدردانی از  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بابت واگذاری کالاهای اساسی به شبکه تعاون روستایی لرستان، اضافه کرد: ۱۴۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازاری توسط شبکه تعاون روستایی لرستان طی دو روز توزیع شد.

قیمت مرغ منجمد براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برای مصرف کننده ۴۳۰۰۰ تومان تعیین شده و در فروشگاه‌های وابسته به شبکه گسترده تعاون روستایی در شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.

سرپرست تعاون روستایی لرستان از  توزیع مرغ منجمد طی روزهای آینده در همه شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: این توزیع  ادامه خواهد داشت و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه نداریم.

فتحی  افزود: در شهر خرم آباد علاوه بر روستا بازار و تعاون روستایی این شهرستان، واحدهایی نیز به صورت سیار زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی استان کار توزیع مرغ را انجام می‌دهند.

وی گفت: علاوه بر مرغ منجمد، رطب مضافتی، برنج هندی و تایلندی، گوشت گرم، شکر و میوه(سیب و پرتقال) نیز توسط تشکل‌های تعاون روستایی با قیمت‌های مصوب تنظیم بازار در نمایشگاه‌های وابسته به شبکه تعاون روستایی لرستان عرضه شده است.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top