دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس دانشگاه لرستان گفت: عملکرد بخش‌های مختلف دانشگاه باید پیوست ارزیابی داشته باشد.

علی نظری نوزدهم فروردین ماه، در نخستین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان، بیان کرد: عملکرد شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان نباید فقط محدود به بخش آموزش شود بلکه باید بر همه بخش‌ها نظارت و گزارش‌های منظم ارزیابی‌های تحلیلی دقیق از عملکرد همه بخش‌ها ارائه دهد.

وی اضافه کرد: آمارهای مختلف بخش‌های گوناگون دانشگاه باید یکپارچه‌سازی شوند و یکی از وظایف شورای نظارت این است که درباره این آمارها، تحلیل‌های دقیق ارائه کند.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: متناسب با سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید عرصه‌های فناوری و نوآوری نیز در سند راهبردی و چشم‌انداز دانشگاه لرستان، دیده شود.

نظری افزود: وقتی آمارهای مختلف از بخش‌های مختلف دانشگاه ارائه می‌شوند شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان بایستی کمبودهای آماری را رفع کند و به سنجش، ارزیابی و تحلیل دقیق آمارها بپردازد.

وی ادامه داد: در بحث تعیین اولویت‌های کاری دانشگاه لرستان نیز شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه باید نقشی اثرگذار داشته باشد تا حرکت رو به جلو براساس مشخص‌بودن نظام‌مند اولویت‌ها باشد.

گزارش عملکردها به‌صورت یک سند تهیه می‌شود

مدیر گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان نیز در این نشست گفت:  برنامه‌ریزی ما این است که گزارش‌های عملکرد معاونت‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه  به‌صورت یک سند برای دانشگاه لرستان تهیه و این سند هر سال به‌روزرسانی شود.

داوود میرزایی‌فر، بیان کرد: بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، بایستی به‌صورت منظم، گزارش‌های عملکرد خود را به گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان ارسال کنند.

وی اظهار کرد: هر برنامه‌ای که در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود می‌بایست یک گزارش عملکرد از آن برای گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه ارسال شود و کارشناسان این گروه به ارزیابی و سنجش سطح اثرگذاری آن برنامه بپردازند و گزارش تحلیلی خود را به رئیس دانشگاه ارائه کنند.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top