دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

فرمانده سپاه بروجرد گفت: کشور ایران از یک صلابت و اقتدار برخوردار است.

احمد حسنوند ۲۷ فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته اتفاقات تلخ و شیرینی در دولت سیزدهم رخ داد که متأسفانه در بازی‌های سیاسی و فضای‌رسانه‌ای برخی از افتخارات دولتمردان مغفول مانده است.

وی تصریح کرد: زمانی که واکسن کرونا نیاز کشور بود و عده‌ای آن را به موضوعات سیاسی گره زدند ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم واکسیناسیون به‌موقع انجام شد.

فرمانده سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: عضویت ایران در پیمان شانگهای، تنظیم موافقت‌نامه ۲۰ ساله ایران و روسیه و اقدامات بسیار گسترده‌ای که همه این موارد نشان از عزم و اراده جدی دولت برای خدمت به مردم دارد.

حسنوند با بیان اینکه طرح آبرسانی به سنندج طرح بزرگی بود که در دولت سیزدهم انجام شد، افزود: در سال گذشته فتنه و توطئه‌های در کشور رخ داد که این فتنه‌ها نشان داد کشور ایران از اقتدار و صلابت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ایران به‌عنوان یک ابرقدرت در جهان شناخته شده است، اضافه کرد: رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و می‌بینیم که امروز این رژیم صهیونیستی گرفتار جنگ داخلی شده است.

فرمانده سپاه بروجرد با اشاره به اینکه ایران در عرصه بین‌الملل و داخلی از صلابت برخوردار است، ادامه داد: امسال همه باید برای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است کمک کنند.

حسنوند بیان کرد: اعتبارات بروجرد جوابگو نیست و واقعاً کم است و مدیران باید دفاع می‌کردند که چرا این بودجه کم بوده که لازم است بازنگری شود.

وی اظهار کرد: بروجرد یک قطب صنعتی است که ظرفیت بالقوه آن می‌تواند به بالفعل تبدیل شود و سرمایه‌گذارانی داریم که اگر حمایت شوند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

فرمانده سپاه بروجرد تصریح کرد: همچنین شهرستان در حوزه گردشگری حرف اول را می‌زند و شهرک صنعتی شهرستان باید حمایت شوند.

حسنوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بروجرد ۴۰ درصد مرغ استان را تأمین می‌کند فقط یک کشتارگاه دارد که احداث یک کشتارگاه دیگر در بروجرد ضروری است.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در بروجرد، افزود: ثبات مدیریتی در بروجرد لازم بوده و یک مدیر نباید بترسد و اگر شهرستان بخواهد متحول شود ترس برای مدیر یک سم است.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top