دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که باید مصرف کالای داخلی خودمان را در اولویت قرار دهیم، گفت: با مصرف کالای داخلی و خودمان می‌توانیم بزرگترین کمک را به اقتصاد کنیم.

علی آشتاب در بازدید از کارخانه پگاه لرستان که به مناسبت هفته کارگر انجام شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته کار و کارگر و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و کارگران در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: شرکت پگاه لرستان از حوزه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که همه ما می‌توانیم با افتخار بگوییم که کارگر هستیم.

وی با اشاره به این‌که ما به خاطر نعمت نیروی انسانی و مدیریتی که امروز در خدمت آن‌ها هستیم خداوند را شاکریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را تحت‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند و اعتقاد ما بر این است که یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تولید نیروی کار است و توجه به رفع نیازها و مشکلات این بخش می‌تواند گره‌گشای خیلی از مشکلات اقتصادی باشد.

آشتاب تأکید کرد: در شرایط سخت کرونایی صیانت از سلامت نیروی کار مهم‌ترین وظیفه کارآفرینان است، ما اگر توانستیم سلامت نیروی کار خود را تأمین کنیم در سایه آن تولید، فروش و درآمد اتفاق می‌افتد و شاهد رفاه مجموعه خواهیم بود اما اگر اینگونه نباشد شاهد آسیبی جبران‌ناپذیر به مجموعه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: همه می‌دانیم در یک جنگ تمام عیار با دشمنان اسلام، نظام، انقلاب و رهبری هستیم و به طبع در جنگ اقتصادی نیز حلوا خیرات نمی‌کنند، کسانی که بیرون از کشورند دنبال این هستند که چرخ اقتصاد را متوقف کنند که باعث نارضایتی عمومی شده و نارضایتی از نظام و انقلاب را در پی دارد.

وی عنوان کرد: امروز با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و سیاست‌های اقتصادی خوب مجموعه دولت چرخ تولید به خوبی می‌چرخد، هرچند مسائل و موانعی وجود دارد که باید تلاش کرد آن‌ها را برطرف کنیم.

آشتاب ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی بخش‌ها می‌توانند نقشی اساسی و مهم را در تحقق شعار سال و به طبع آن مبارزه با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که دشمنان دنبال ایجاد آن در کشور هستند، داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: رشد ۴۵ درصدی تولید کارخانه شیر پگاه لرستان نشانگر این است که شعار سال گذشته در این مجموعه اتفاق افتاده است، شعار مجموعه دولت با توجه به رفع موانع و مشکلات با اعمال مشوق‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در حمایت از واحدهای تولیدی بحث معافیت‌های بیمه‌ای، استفاده از تسهیلات را داریم، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است کارفرمایانی که تا پایان ۳۱ تیرماه نسبت به ثبت اطلاعات کارکنان و پرداخت حق بیمه پرداخت نشده آن‌ها اقدام کنند کلیه جرایم آن‌ها بخشیده می‌شود.

آشتاب بیان کرد: توجه به توانمندی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی می‌تواند گره‌گشای کار ما باشد و به عبارتی تمام هم و غم خود را برای یک تولید رقابتی و با صرفه اقتصادی کنیم و تولید را جز لاینفک وجودی خودمان بدانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که حتی نباید یک دقیقه وقت خود را به بطالت بگذرانیم، عنوان کرد: غنی‌ترین فرهنگ کار را ما در دین اسلام داریم، تأکیداتی که ائمه دارند همه بر این است که مایه مایه رشد و تعالی است و با کار و تولید می‌توانیم اهداف و برنامه های خود را محقق کنیم.

وی با اشاره به این‌که نظام ما باید به اصلاح برخی از موارد توجه داشته باشد، بیان کرد: در مکاتبه‌ای که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم بخش عمده ای از موانع را عنوان کردیم، همه باید شرایط را تسهیل کرده و در کار تسریع شود که بهترین شرایط را داشته باشیم.

آشتاب با اشاره به این‌که باید مصرف کالای داخلی خودمان را در اولویت قرار دهیم، عنوان کرد: یکی از گرفتاری‌های اصلی ما قاچاق کالاست، با مصرف کالای داخلی و خودمان می‌توانیم بزرگترین کمک را به اقتصاد کنیم، همه ما باید مبلغ و مروج مصرف محصولات پگاه لرستان در خانه‌ها و استان خودمان باشیم.

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top