آخرین ها

دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همکاری بازار و اصناف به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا به مدت یک هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش افلاک ،بهزاد منصوری بیان کرد: براساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت قرمز شهرهای استان، از امروز گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار از جمله مجتمع‌های خرید و تجاری و فعالیت دستفروشان تعطیل است.

وی تصریح کرد: به همین منظور گروه‌های نظارتی اماکن ناجا، تعزیرات حکومتی، بسیج، سازمان صمت و اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر تعطیلی بازار نظارت خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و بازگشایی کسب و کار، با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: براساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بازار به مدت یک هفته دیگر تعطیل است اما امیدواریم مردم نیز در این زمینه سازمان را همراهی کنند.

منصوری اظهار کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول سازمان صمت نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا در استان، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر جلوگیری شود.

وی از کسبه و بازاریان بخاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top