دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل کانون لرستان با بیان این‌که بخش مکاتبه‌ای کانون در خرم‌آباد بیش‌از ۲۰۲ عضو دارد، گفت: دوست مکاتبه‌ای کانون که میهمان مجازی کودکان لرستانی است ۲۰ روستا، محله حاشیه شهر و مدرسه را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش افلاک ،محمدجواد محمدی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز، بخش مکاتبه‌ای خرم‌آباد با حضور کودکان و نوجوانان کم‌بضاعت از حومه شهر و روستاها، گروهی را با عنوان «دوست مکاتبه‌ای» با مشارکت والدین اعضا تشکیل داد و این گروه هم‌اکنون در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: مربی مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در شهر خرم‌آباد با تشکیل گروه در فضای مجازی تعدادی از اعضای این مرکز را در گروهی گرد هم آورد و نامه‌نگاری مجازی را آغاز کرد و در این گروه طرح‌های ادبی به‌صورت عمومی از طرف اعضا ارائه می‌شود و مربی به نامه‌های قبلی، به‌صورت خصوصی پاسخ می‌فرستد.

محمدی ادامه داد: با توجه به متفاوت بودن سطح اعضا و پراکندگی منطقه‌ای که در این گروه وجود دارد و گوشی‌هایی که در دسترس اعضا نبوده و متعلق به والدینشان است، امکان برگزاری کارگاه وجود ندارد؛ اما طرح‌های ادبی، ویژه‌برنامه‌های کانون، مسابقاتی که در کانال کانون بارگزاری می‌شود، همگی به اطلاع اعضا می‌رسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان افزود: بخش مکاتبه‌ای کانون لرستان در خرم‌آباد بیش‌از ۲۰۲ نفر عضو دارد و حدود بیست روستا، محله حاشیه شهر و مدرسه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

 

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top