دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

 

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی افلاک ورزشی ،مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفتگو با پایگاه خبری یافته در ارتباط با فوتبال لرستان وخیبر به سئوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد که برخی جواب ها دارای ابهاماتی بود که باید به آن پاسخ داده شود .

اقای مدیر کل خیبر به عنوان شناسنامه وافتخار فوتبال لرستان نه تنها به خرم آباد بلکه به غرب کشور تعلق دارد وبسیاری از علاقمندان فوتبال به آن عشق می ورزد وبا برد خیبر شاد وبا باخت آن اشک می ریزند وخیبر به عنوان یک عضو جدا نشدنی از خانواده بسیاری از لرستانی ها سمبل عشق وعلاقه خاص بوده وخواهد بود .

در این وظیفه اداره کل ورزش وجوانان وهیات های ورزشی تیمداری نیست شکی نیست وما نیز به آن معتقدیم ولی به عنوان متولی ورزش استان برای حمایت از خیبر چه قدم مثبتی برداشته اید؟

هیات فوتبال لرستان هیچ تمایلی برای تیمداری وباشگاهداری نداشته وندارد وبارها با حضور در دفتر استاندار لرستان ودیگر مسئولان وشما آن را به اثبات رسانده ولی آیا اداره کل برای جذب اسپانسز وحامی مالی برای خیبر و فوتبال لرستان در بالاترین سطح فوتبال کشور ونبرد با حریفان تا دندان مسلح ومتمول چه گام ی برداشته است ؟

آیا به خود اجازه داده اید از میز صندلی چسبان خود جدا شده وبرای جذب اسپانسر وحامی مالی نه برای خیبر وفوتبال لرستان بلکه برای دیگر رشته ها وباشگاههای ورزشی قدمی بردارید؟

وحالا که هیات فوتبال با مشقت وسختی های فراوان یک تیم کاملا بومی وغیر عاریتی را از لیگ دو با تلاش های ستودنی بازیکنان ومربیان کم ادعای خود به لیگ دسته اول سوق دادند به جای حمایت با بی میلی وعدم حمایت باعث دلسردی تیم پر افتخار وبی بضاعت فوتبال لرستان شده اید ؟

البته با عقب گرد به گذشته وحضور تیم های کوثر وداماش در خرم آباد ودورود وحمایت های ان چنانی در دولت گذشته از آن تیم های عاریتی مصداق بارز مرغ همسایه همیشه در لرستان غاز است را می توان به وضوح وبه عینا مشاهده کرد .

 

درضمن دوتا چمن مصنوعی به هیات اجاره داده شده ومتاسفانه برعکس تمام استانها اجاره چمن های مصنوعی امسال بیشتراز80درصد افزایش یافته،هزینه آماده سازی زمین اصلی برای مسابقات توسط هیات فوتبال انجام میشود،پس اداره کل کدام کمک را به هیات یاتیم خیبر کرده است.

اقای عزیز پور کمی اطلاعات خود را بالا ببرید هیات فوتبال لرستان جزء محدود هیاتهای است که دارای تقویم ورزش مدون بوده وبرگزاری مسابقات رده های سنی مختلف به صورت لیگ همه ساله در حال برگزاری است  ، و تیم فوتبال بانوان خیبر در لیگ برتر حضور داشته والبته شما که چشم های خود را بر روی واقعیت ها بسته اید  ،فوتسال استان در تمام ردهای سنی بصورت لیگ در حال برگزار است .

،شاید منظور  از صحبت شما که فر مودید به فو تبال شهرستا نها توجه نمی شود این است  که شهرستان شما تیم در لیگ برتر  فوتبال استان ندارد جهت اطلاع شما تیم اتحاد الشتر سال گذشته  قهرمان استان شد ونماینده  لرستان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر دارید که به علت مشکلات مالی انصراف داد؟

 خبردارید که لیگ بر تر  فوتبال استان هفته چهارم خود را سپری می کند وتیم های شاهین پلدختر  ومیلاد الیگودرز رده های اول ودوم را در اختیار دارند.

در پایان امیدواریم حضرت عالی به عنوان متولی ورزش لرستان و یک فرهیخته ورزشی در مدیریت اداره کل ورزش  وجوانان لرستان در راه پر پیج وخم وپرتلاطم ورزش لرستان وکشتی به گل نشسته ورزش لرستان در این چند صباح عمر مدیریتی خود کارنامه موفقی را به جای گذارید  

چون آقای مدیر کل خیلی زود دیر می شود و کارنامه شما به عنوان مدیر کل در صفحات تاریخ ورزش لرستان ثبت وضبط می شود .

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

روابط عمومی هیات فوتبال لرستان

مدیر
Author: مدیر
خبرنگار :
محمود داوودی نژاد
عنوان :
مدیر مسئول پایگاه خبری افلاک ورزشی

دیدگاه‌ها  

0 #1 علی دونگا 1395-06-10 00:45
این مملکت چوب افراد نخودمغز مثل این مدیر رو میخوره. مدیرکل ورزش و جوانان استان با ورزش بیگانه است. اشتباهی در این پست قرار گرفته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

Back to Top