دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ابتدای سال ۱۴۰۳ با ماه رمضان آغاز و پایان این سال نیز در ماه رمضان است، گفت: امسال تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی جزو اولویت فعالیت‌های اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش افلاک ،اعظم روانشاد امروز (دوم اردیبهشت‌ ماه) در جمع کارکنان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با وجود محدودیت‌های مالی، فعالیت‌های مؤثر و خوبی در حوزه‌های دینی، قرآنی و مسجد محوری دارند.

وی با بیان اینکه جذب اعضای جوان و نوجوان، شاخص فعالیت کانون‌های مساجد است، گفت: کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های دینی و قرآنی و مقابله با توطئه‌های دشمنان دارند. همکاری و تعامل خوبی بین ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان وجود دارد.

او با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: امسال اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان از فعالیت کانون‌های مساجد حمایت خواهد کرد.

در این مراسم که با حضور محمد چگنی‌نژاد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان لرستان و کارکنان ستاد مساجد استان برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به پاس حمایت‌های ویژه از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تقدیر شد.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top