دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

سرپرست جدید اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش لرستان گفت: امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش افلاک ،یونس بهاروند امروز (دوم اردیبهشت‌ ماه) در جلسه شورای اداری آموزش‌ و پرورش استان، با قدردانی از تلاش‌های رضا عزتی، اظهار کرد: آقای عزتی - مدیرکل پیشین - از دوستان من بود و دوستان او هم از دوستان من هستند. باید با اتحاد و همدلی برای ارتقای جایگاه آموزش‌ و پرورش تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.

سرپرست اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش لرستان با تقدیر از اعتماد وزیر آموزش‌ و پرورش، بیان کرد: حضور دکتر صحرایی به‌عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه به برقراری عدالت آموزشی در کشور دارد، فرصتی مغتنم برای استان است که باید زمینه را برای کمک او به لرستان کمتر برخوردار فراهم کنیم.

بهاروند ادامه داد: در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته‌ شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی و ... در نظر گرفته‌ شده است.

او دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و بیان کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور ارزیابی و اظهار کرد: در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می‌ایستد، باید به خود ببالیم. جا دارد از نیروهای نظامی و امنیتی، به‌ویژه سپاه پاسداران به‌خاطر عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.

او در آستانه هفته معلم، اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم و تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top