دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از پذیرش ۸ هزار زوج نابارور در مرکز درمان ناباروری این واحد در استان خبر داد.

به گزارش افلاک ،فرهاد فرامرزیان در دیدار با عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری مشترک انجام شد با تقدیر از زحمات مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان از آن دست مدیرانی است که رشته تحصیلی با کار و جایگاه شغلی وی هم‌خوانی دارد، گفت: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشارها نیز شاهد کارهای ارزشمندی در استان هستیم.

فرامرزیان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار زوج پذیرش و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این تعداد ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان نیز با اشاره به نگاه تحولی و اقدامات جهادی در جهاد دانشگاهی لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان مرکز امیدی برای زوج‌های ناامید از فرزندآوری است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در همه زمینه‌ها در حال توسعه و گسترش است، گفت: با تعامل خوب و سازنده سطح ارتباطات و همکاری‌های دو دستگاه بیشتر می‌شود.

این مسئول با ییان اینکه در حال حاضر شاهد نگاه تحولی و ارتباطات خوب جهاد دانشگاهی لرستان با مسئولان و مدیریت استان هستیم، ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان در غرب کشور مرکز امیدی برای کسانی است که از داشتن فرزند ناامید هستند.

حسن‌پور با بیان اینکه جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های میراث فرهنگی لرستان از زمینه‌های همکاری این اداره‌کل با جهاد دانشگاهی خواهد بود، اضافه کرد: در چاپ کتاب‌هایی با موضوع گردشگری لرستان می‌توان از ظرفیت انتشارات این نهاد انقلابی استفاده می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی هتل‌داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک دو دستگاه برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحد در ساخت اپلیکیشن فروش صنایع دستی هستیم.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top