دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تشدید بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی با ۵۰ تیم بازرسی در استان خبر داد.

به گزارش افلاک ،سید عماد شاهرخی در در حاشیه برگزاری مانور نظارتی طرح تشدید با نظارت بر تفکیک وظایف نظارتی، با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت اظهار کرد: نظارت و بازرسی بر کلیه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می‌کنند، کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ تیم بازرسی در طول سال نظارت بر بازار کالاهای اساسی را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۲ هزار بازرسی انجام شد که منجر به تشکیل ۶ هزار پرونده شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان جریمه ۶ هزار پرونده تشکیل شده توسط تعزیرات حکومتی ۲۷۰ میلیارد تومان بود.

شاهرخی با تاکید بر حفظ حقوق مردم توسط فروشندگان، گفت: انتظار داریم فروشندگان نسبت به درج قیمت و رعایت قیمت مصوب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اسفندماه گذشته و فروردین ماه سال جاری ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالاهای اساسی انجام شده است، بیان کرد: نتیجه این بازرسی‌ها تشکیل ۹۰۰ پرونده برای افرادی بود که قانون را رعایت نکرده بودند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزه کالاهای اساسی را اطلاع‌رسانی کنند.

شاهرخی با اشاره به طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی با تفکیک وظایف سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت گفت: نظارت و بازرسی بر کلیه واحدهایی که محصولات کشاورزی را تولید می‌کنند، کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی سازمان جهاد کشاورزی تشدید می‌شود.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top