دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

استاندار لرستان گفت: برگزاری این کنگره در حساب‌وکتاب شهدا هیچ تأثیری ندارد اما برای ما و نسلی که جامانده‌ایم هویت‌ساز است.

به گزارش افلاک ،فرهاد زیویار در جلسه ستاد کنگره ملی ۶۵۴۴ شهید استان لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش انجام مأموریت‌های محوله و بیان کم و کسری‌ها و ارائه کارنامه توسط روسای کمیته‌های مختلف کنگره، اظهار کرد: تقریباً و به‌طور متوسط اکثر کمیته‌ها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد امورات خود را انجام داده‌اند و این در حالی بوده که در ابتدای دولت سیزدهم کارنامه کارگروه‌ها بین ۰ تا ۱۵ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: در مدت این یک و نیم سال کارهای زیادی انجام و همت زیادی به خرج داده شده ولی ازآنجاکه این موضوع، کاری بزرگ و ارزشمند بوده، اعتبارات خوبی هم برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در تقویم اجرایی کنگره دو موضوع اساسی مورد توجه قرار گرفته و شامل برگزاری اجلاسیه و همایش در مهرماه و همچنین دیدار با مقام معظم رهبری است که پیشنهاد انجام آن در خردادماه به دفتر مقام معظم رهبری ارائه‌شده که متعاقباً تاریخ دقیق آن متناسب با اقتضاء دفتر معظم له خدمت مردم شریف ابلاغ خواهد شد.

زیویار با بیان اینکه آنچه در ارائه گزارش‌ها مهم است همتی است که این تیم همدل، منسجم و همراه به جهت ادای دین می‌خواهند به خرج دهند، گفت: در پس این همت ذخیره‌های تمام‌نشدنی و ارزشمندی همچون شهدا وجود دارند این نسل با هدایت امامین انقلاب درک خوبی از آن پیدا کرده و به‌خوبی از آن استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: برگزاری این کنگره در حساب‌وکتاب شهدا هیچ تأثیری ندارد اما برای ما و نسلی که جامانده‌ایم هویت‌ساز بوده و لازم است با همکاری، انسجام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر آثار هنری یک قدم اساسی در این زمینه برداریم.

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top