دسترسی سریع

 

 

نظر سنجی

مجوز رسانه

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از نشان‌دار کردن یا ثبت‌نام به‌عنوان هدف اصلی بیمه سلامت در اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد.

به گزارش افلاک، دکتر محسن اسدبیگی در پنجمین جلسه کارگروه صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج که در سالن جلسات علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی بیمه سلامت در اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پرداخت هزینه درمان بیماران نشان‌دار کردن یا ثبت‌نام آن‌ها است.

وی تصریح کرد: در صورت نشان‌دار کردن یا ثبت‌نام بیماران خاص و صعب‌العلاج، این بیماران با مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی هزینه درمان آن‌ها به‌صورت فرانشیز پرداخت خواهد شد و دیگر نیاز به ارائه فاکتور و دریافت هزینه ندارند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه ۱۶ هزار و ۷۳۲ بیمار خاص و صعب‌العلاج تابه‌حال نشان داده شده‌اند، افزود: از ابتدای اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان جهت پرداخت هزینه درمان موضوع نشان‌دار کردن این بیماران در دستور کار قرارگرفته و جهت ارائه خدمات بهتر به آن‌ها تابه‌حال ۱۶ هزار و ۷۳۲ نفر نشان‌دار شده است.

اسدبیگی اضافه کرد: این تعداد بیمار نشان‌دار در استان با توجه به شناسایی خوبی که صورت گرفته نسبت به نرم کشوری قابل قبول است.

وی با اشاره به پرداخت هزینه به بیماران خاص و صعب‌العلاج یادآور شد: در بحث بستری تابه‌حال از یک هزار و ۷۵۱ پرونده ثبت سیستمی مبلغی بالغ‌بر ۹۶ میلیارد و ۳۹۱ میلیون و ۸۴۹ هزار ریال و در بحث سرپایی هم با تعداد ۱۸ هزار و ۹۵۸ بار مراجعه هزینه‌ای از سهم صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج چیزی حدود ۲۱ میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۱۰۶ هزار ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به موفقیت استان در اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج، گفت: تابه‌حال ۳ هزار و ۱۶ پرونده پذیرش شده که ۲ هزار و ۶۸۱ پرونده رسیدگی و یک هزار و ۷۵۲ پرونده هم ثبت سیستم شده است.

انتهای پیام

آرزو جافری
Author: آرزو جافری
خبرنگار :
آرزو جافری
عنوان :
سردبیر پایگاه خبری افلاک ورزشی

نوشتن دیدگاه

Back to Top